Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO skolen hvor bliver den af? Er der en anden?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået og ventet på at academy.demib.dk skulle komme op at køre og jeg vil da også være en af de første der melder sig til når det engang er på plads, men jeg ville gerne høre om der er andre derude der har haft gode oplevelser med seo kurser på et professionelt plan. Er der allerede nu et kursus derude som har noget at bude på til den mere ambitiøse seo'er

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:25

Jeg må snart til at sige nej til nogle flere kunder, så den skole kan blive officielt åbnet. Alt er sådan set klart til at trykke på knappen - bortset kra skemalægningen af de første kurser :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 08:28

Der er et kursus her: www.SEOkursus.dk. Og det er gratis!

Kurset er dog også en smule forsinket og seneste melding var, at det lanceres midt i oktober 2007, så det er jo snart Smile

Om det er ambitiøst nok kan jeg af gode grunde ikke sige noget om ;-)

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 18:27

Nu er jeg ikke klar over hvad Torbjørn Flensted ved om søgemaskineoptimering, jeg har ikke stødt på navnet før, og jeg føler mig overbevist om at hr. "money in the bank" kunne lære mig et eller andet så jeg venter nok tålmodigt lidt endnuWink

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:30

Jeg lover 2 ting: 1) Jeg skal gøre alt hvad der står i min magt for at få åbnet dørene til skolen så hurtigt som muligt og 2) NÅR den åbner bliver det med en RIGTIG god Amino-rabat! :)

Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 22:19

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg lover 2 ting: 1) Jeg skal gøre alt hvad der står i min magt for at få åbnet dørene til skolen så hurtigt som muligt og 2) NÅR den åbner bliver det med en RIGTIG god Amino-rabat! :)

Det vil jeg så glæde mig til Big Smile

Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:42

Vil sådan en seo analfabet som mig, kunne følge med ? Venter også med spænding Wink KH Smille 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:49

Smille:

Vil sådan en seo analfabet som mig, kunne følge med ? Venter også med spænding Wink KH Smille 

Der vil være kurser både for folk der har en del erfaring, og dem der har lidt mindre eller ingen. Den største del af kurserne vil dog være målrettet dem der ved noget eller en del allerede. Det vil fremgå af hvert enkelt kursus, hvilke forudsætninger der forventes.

Tilmeldt 14. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:43

Du skriver vel også på din egen blog(Demib.dk) når dine kurser lanceres ikke ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:15

Jeps, det kan du tro! :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)