Jeg har længe gået og ventet på at academy.demib.dk skulle komme op at køre og jeg vil da også være en af de første der melder sig til når det engang er på plads, men jeg ville gerne høre om der er andre derude der har haft gode oplevelser med seo kurser på et professionelt plan. Er der allerede nu et kursus derude som har noget at bude på til den mere ambitiøse seo'er
Jeg må snart til at sige nej til nogle flere kunder, så den skole kan blive officielt åbnet. Alt er sådan set klart til at trykke på knappen - bortset kra skemalægningen af de første kurser :)
Nu er jeg ikke klar over hvad Torbjørn Flensted ved om søgemaskineoptimering, jeg har ikke stødt på navnet før, og jeg føler mig overbevist om at hr. "money in the bank" kunne lære mig et eller andet så jeg venter nok tålmodigt lidt endnu
Jeg lover 2 ting: 1) Jeg skal gøre alt hvad der står i min magt for at få åbnet dørene til skolen så hurtigt som muligt og 2) NÅR den åbner bliver det med en RIGTIG god Amino-rabat! :)
Jeg lover 2 ting: 1) Jeg skal gøre alt hvad der står i min magt for at få åbnet dørene til skolen så hurtigt som muligt og 2) NÅR den åbner bliver det med en RIGTIG god Amino-rabat! :)
Vil sådan en seo analfabet som mig, kunne følge med ? Venter også med spænding KH Smille
Der vil være kurser både for folk der har en del erfaring, og dem der har lidt mindre eller ingen. Den største del af kurserne vil dog være målrettet dem der ved noget eller en del allerede. Det vil fremgå af hvert enkelt kursus, hvilke forudsætninger der forventes.