Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finske Visitkort ® - Oktober-puljen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med vores deltagelse på Iværk07, så havde vi et tilbud på tryk af Finske Visitkort ® med 10% rabat.
Det var så stor en succes at puljen blev overfyldt. Vi har derfor endnu en pulje parallelt med den anden pulje.

Det er stadig 10% på puljen, så tryk af ét sæt på 250 stk. Finske Visitkort ligger på 450 kr. (i stedte for de oprindelige 500 kr). eks. moms og eventuel fragt. Og tilbuddet gælder altså også dem som ikke var med på Iværk07 Big Smile.

Der er på nuværende tidspunkt omkring 12 ledige pladser i den anden pulje, så hvis der er nogen som er interesseret, så kan I stadig nå at komme med. Som jeg skrev i emnet, så er det oktober-puljen og vi regner med at trykke kortene lige i starten af november.

Så hvis du er interesseret i at komme med i puljen, så send mig enten en email på  jesper snabelA mediamouse.dk eller et ring på mit direkte nummer 22 72 66 72.

Hvis du ikke kender de Finske Visitkort og gerne vil se nogle eksemplar, inden du bestiller "giraffen", så kontakt mig endelig. Jeg sender gerne nogle eksempler til dig. Smile

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Hej Jesper!

Husker du os!

500 stk. PPConsult

500 stk. Milla-Petit Danmark

/Peter 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:40

Hej Peter,

I er allerede på listen Smile.
(og Jeres stempler er i øvrigt sat i produktion, så det varer ikke så længe før de dukker op hos Jer).

/Jesper

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:35

Jeg er på igen - en enkelt plads - samme design som i december - mit navn.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)