Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj til eget mærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere.

Vi har startet vores eget tøjmærke og det er så småt begyndt at sælge ganske godt.

Vi står nu og skal i gang med at producere nogle tank tops i en bestemt stil, med vores eget tryk på. (se vedhæftet fil)

Vi søger derfor en som vil kunne producere dem, eller skaffe en tank i denne stil for os. Det ville være et kæmpe plus hvis i også kunne klare trykket på brystet, men det er ikke et must da vi allerede har en der trykker vores andet tøj.
Hvis i kan være konkurrence dygtige, er det også klart en mulighed at i kan komme til at producere vores andre produkter.

Kender du nogen, eller har du selv en virksomhed der kan klare det, så skriv gerne til mig!

Vh
Emil Andersen
Direkør

Migthteridon.wow@hotmail.com
+4540820095

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 16:25

Hvorfor ikke bare selv gå ind på http://www.alibaba.com/ og finde det derinde, du kan med garanti finde et produkt som dette derinde, og du kan nok få det fremstillet med print for 5-10,- stykket. 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:17

hvor mange styk pr ordre? 

jeg kan producere dem for dig, men du skal have en smule volume på (minimum 100 styk) før det kan komme på tale at sætte en produktions linie op samt udvikle print. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:18

Hey Emil,

Jeg er en udlandsdansker af polsk afstamning boende fast i Polen. Mit polske firma kan producere det for dig. Og his du vil, vi kan prøve at sætte i gang distribution af dine T-shirts i Polen. Skriv til mig på leszek@filmfactory.pl  

Mvh. Leszek 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:19

Hey Emil,

En vigtig ting du skal overveje før du indgår i et samarbejde uden om Danmark.

Som et medlemsland af det Europæiske Fællesskab, Polen er forpligtet til at overholde copyrights loven, og de polske myndigheder gøre en stor
indsats til at loven bliver overholdt. Det kan være det modsatte hvis du producerer sin kollektion i Asia eller i Turkiet. 

Det er ikke sjældent at europæiske designertøj kan også kobes online uden om designerens distributionsnettet.

Med venlig hilsen, 

Leszek

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)