Hej Aminoer Jeg har gået og puslet med en idé og jeg vil rigtig gerne høre jeres mening. Jeg skrev indlægget Leverandører - hvad skal jeg tænke på? - ingen respons. Så nu prøver jeg at beskrive mit spørgsmål lidt bedre og mere tydeligt: En specialbutik på nettet med brædtspil og hjernevridere. Lækkert design og ordentlig, god service. Alle de gode gamle spil + nye spændende spil. Familiespil, strategispil, små hurtige spil, store udstyrsstykke-spil, sjove spil, mærkelige nørdede spil. Tilbehør til spil (f.eks. pokerudstyr), bøger om spil, bobspil osv osv Er det en god idé? Hvad synes I, go eller no-go? Også et tillægsspørgsmål: Hvordan skal jeg lave aftaler med spilleverandører? (Er helt grøn på dette felt) Nogen erfaringer? Er der noget jeg skal tænke på? Hvor meget kan man forhandle om priser og leveringstider? Hvad mon jeg kan forvente? Skal jeg bare starte med at ringe til dem, eller hvad? Hvad gør I andre i forhold til leverandører? Venlig hilsen Line W
|
Hej Line,
Jeg tror jeg skriver for hele Danmarks befolkning, når jeg siger at bobspillet er sejt :D ...
Well... men jeg ved ikke rigtig med spilbutikken der. Jeg kan nu rigtig godt lide at handle på nettet, men lige når det har været omkring familie underholdning, som det du omtaler - så har jeg nok altid været nede og købe det i den lokale Bog & Idé, måske bare en dårlig vane?
Hvis du kunne gøre det noget billigere end den lokale, så var det en mulighed.
Men det er i hvert fald også værd at tjekke de allerede eksisterende butikker ud, for der er en del, som sælger gadgets, nørdespil og den slags.
Så skulle der virkelig kredses om det der "familie-kvalitets-hygge"... måske med download af forskellige instruktioner til andre familie lege, og spil som Vikingespillet, bør selvfølgelig også indgå ;)
Bare det ikke går hen og bliver "endnu en gadget butik, med en million USB-dioder og hoppebolde"... såårh kunne det da godt tænkes.
Note til mig selv:
Kan godt lide at jeg starter ud med ikke rigtig at tro på idéen, men får langsomt overbevist mig selv.... - smart!
Ha' en fortsat hyggelig aften...