Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører - hvad skal jeg tænke på?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg tænker på at starte en specialbutik for brædtspil. I første omgang som en webshop. Der skal  være masser af supergode, spændende, sjove kvalitetsbrædtspil. Og selvfølgelig alle de klassiske spil som risk, matador, stratego. Plus andre spilrelaterede varer som pokerudstyr osv.

Lyder det som en god idé?

Er der mon nogen god avance på det område?

Det største spørgsmål for mig ligenu er, hvordan jeg skal forholde mig i forhold til leverandører. Jeg kan jo sagtens finde frem til dem, men hvordan laver man aftaler med dem? Hvad skal jeg tænke på? Skal jeg bare begynde at ringe rundt, indgår man nogen aftaler på skrift?

Til sådan en shop er jeg så nødt til at ligge inde med varerne på lager, eller skal jeg finde leverandører der kan levere få/enkelte varer til mig inden for 1-3 dage?

Hvad gør I andre?

Pyha, det var en masse spørgsmål - håber på en masse svar Smile

Med venlig hilsen

Line W

Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign

Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:51

Hej Line

Jeg sidder med nogle af de samme overvejelser i forhold til leverandørkontakt, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med svar, men hvis du har gjort dig nogle erfaringer, så hører jeg meget gerne om dem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:47

Hej Line

Jeg synes det lyder som en meget god idé der vil give dig en klar profil og mulighed for en trofast kundeskare. Du skal nok have fat på www.hasbro.dk som nogen af de første. Du skal ikke starte med at sige du vil have dem varerne enkeltvis, men blot høre hvad deres priser er og hvorledes det fungerer med levering. Derefter om der er evt. er minimumsordrestørrelser. Først herefter skal du begynde at forhandle om havd de evt. skal have for at sende enkeltvis (evt. direkte til kunderne - kaldet dropshipping). Dette skal du nok betale for, men det er vigtigt du ved hvad "normal" prisen er. Det kan jo være du senere vil købe til lager og score en bedre avance.

Pøj pøj med det.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)