Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til Italienske smykker, rettighederne haves i hele Skandinavien

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Vi har været så heldige at vi har fået distributionsretten til smykker der produceres af MPF Group. De har bla brands som Zoppini, Manuel Zed, Makuti og Zable. De er blandt Italiens 5 største smykkefirmaer indenfor stålsmykker. Se www.zoppini.com

Vi søger en partner som er en god sælger, forretningsmand, er struktureret, tillidsfuld og klar på en stor opgave.

Vi har idag 50 butikker i DK som sælger vores smykker og vi skal nu til at udvide det antal, plus vi skal finde nogle agenter i Norge, Finland og Sverige.

Da min partner og jeg har rigeligt at lave og ikke tid til så meget mere end det vi laver idag, så søger vi en der vil investere noget tid evt penge osv.

Vi arbejder med 2 modeller.

1. man får 10% af selskabet og arbejder så på ren provision indtil vi kan se at vedkommende laver en stabil indtjening.

2. Man køber 20 % af selskabet til kr. 200.000.- og arbejder så på ren provision indtil vi kan se at vedkommende laver en stabil indtjening.

Det selskab man bliver en del af har idag rettighederne til hele Skandinavien på disse brands, plus har nogle forhåndskontrakter med andre store brands, når vi har tid og ressourcer til det.

Håber at høre fra nogle interessante kandidater.

Mvh.

Jesper Knudsen

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:51

hej jesper knudsen

du må meget gerne ringe til mig så skal jeg fortælle lidt om mig og du kan give mig lidt mere info .

tlf. 30706008

venlig hilsen jannik seehusen

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:38

hej peter

jeg har prøvet at ringe til dig og jeg har også lagt 2 beskeder

men du har ikke ringet tilbage

så derfor prøver jeg at få kontakt med dig igenem amino

venlig hilsen jannik seehusen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)