Hej folks. Bemærk venligst at hjemmesiden ikke skal fungere som "salgsorgan". Det er opsøgende salg hele vejen. Så hjemmesiden er mere en "profil" side, end den er noget andet. Jeg er ikke helt tilfreds med mit logo øverst til venstre endnu, så den bliver der arbejdet lidt videre på. Jeg vil dog gerne høre om strukturen er ok, især vil jeg gerne vide om mit slide øverst fungerer ordentligt, eller om det gør siden langsom, og generelt om siden er bygget logisk op. Kom frisk :D Mvh Uldal |
Du bør overveje de signaler du sender med din hjemmeside.
Designet minder om en 10-20 år gammel hjemmeside. Min første tanke var: er din viden og den tekniske service du leverer up-to-date???
---
Hvis du ikke aktivt bruger de sociale medier, så lad være med at lave en facebookside.
Hvis din hjemmeside ikke indgår i din markedsføring, så lad være med at lave en.
Alene af den grund at en ikke opdateret hjemmeside / facebookside m.m. sender de forkerte signaler og skræmmer potentielle kunder væk.
---
Hvis du absolut vil lave en side med kontaktinformation, så installer en wordpress og køb et responsive theme til 250 kr. på f.eks. http://themeforest.net/category/wordpress , så hjemmesiden ikke har negativ indflydelse på din markedsføring.