Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reboot af hjemmeside, nogen der vil kigge den igennem ? :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folks.

Jeg valgte at reboote min hjemmeside fuldstændig og bygge den op i et nyt program. Jeg syntes selv den nu er meget tæt på at være der hvor jeg gerne vil have den.

Bemærk venligst at hjemmesiden ikke skal fungere som "salgsorgan". Det er opsøgende salg hele vejen. Så hjemmesiden er mere en "profil" side, end den er noget andet.

Jeg er ikke helt tilfreds med mit logo øverst til venstre endnu, så den bliver der arbejdet lidt videre på.

Jeg vil dog gerne høre om strukturen er ok, især vil jeg gerne vide om mit slide øverst fungerer ordentligt, eller om det gør siden langsom, og generelt om siden er bygget logisk op.

Kom frisk :D

www.daltek.dk

Mvh

Uldal 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:24

Du bør overveje de signaler du sender med din hjemmeside. Smile

Designet minder om en 10-20 år gammel hjemmeside. Min første tanke var: er din viden og den tekniske service du leverer up-to-date???

---

Hvis du ikke aktivt bruger de sociale medier, så lad være med at lave en facebookside.

Hvis din hjemmeside ikke indgår i din markedsføring, så lad være med at lave en.

Alene af den grund at en ikke opdateret hjemmeside / facebookside m.m. sender de forkerte signaler og skræmmer potentielle kunder væk.

---

Hvis du absolut vil lave en side med kontaktinformation, så installer en wordpress og køb et responsive theme til 250 kr. på f.eks. http://themeforest.net/category/wordpress , så hjemmesiden ikke har negativ indflydelse på din markedsføring.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 21:54

Jeg er sådan set enig med dig som udgangspunkt. 

Men for at vise dig hvorfor jeg alligevel ikke er enig så er her en af mine potentielle kunders hjemmeside:http://www.oerum-smeden.dk/

Og her er en af mine konkurrenters hjemmeside: http://www.2mstaaldesign.dk/

Her en anden konkurrents hjemmeside: http://www.pro-safety.dk/

Jeg har ikke interesse i at skille mig ud med en smancy fancy hjemmeside når dem jeg henvender mig til aldrig har hørt om en tablet, og stadig går med Nokia telefoner i læderetui i bæltet. Jeg kunne blive anset som en "køwenhavner".Stick out tongue

Det jeg skal bruge hjemmesiden til er i forlængelse af mit visitkort. Det betyder at hvis visitkortet ikke rækker fordi jeg eventuelt er optaget på telefonen, jamen så er det muligt at en kunde vil gå ind og kigge på min hjemmeside for at se om jeg eventuelt kan udføre den opgave han har. Herefter vil han nok ringe mig op igen :)

Da alle i branchen har hjemmesider, skal jeg naturligvis også have en hjemmeside. Da alle i branchen har hjemmesider der mere eller mindre er programmeret i den gode gamle Frontpage 2003 virker det unaturligt for mig at lave en super hyper moderne hjemmeside som kan tilpasse sig tablets og iphones. Ingen af mine kunder vil bruge en tablet til at gå ind på min hjemmeside med..

Man er nødt til at tilpasse sig sine kunder, og det betyder, heldigvis for mig, at jeg kan slippe afsted med en hjemmeside der på ingen måder er moderne ala 2014. 

Så jeg vil meget gerne have kritik, men hold det venligst i tankerne at jeg skal tilpasse mig mine kunder, dem jeg henvender mig til, og at vi skal være en lille smule realistiske. 

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:28

Jamen - så er du vel færdig med siden !

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:21

Uldal:
Så jeg vil meget gerne have kritik, men hold det venligst i tankerne at jeg skal tilpasse mig mine kunder, dem jeg henvender mig til, og at vi skal være en lille smule realistiske. 

Så vil det være bedst at spørge kunderne -
Herinde har du allerede fået det typiske svar, og vi har meget vanskeligt ved at tage andre briller på.

Jeg vil mene at du sagtens vil kunne bygge bro mellem 00'er designs og nutidigt design på en måde der tilgodeser dine kunder.
Det gør man ved at bruge let forstålig grafik og tekst sat sammen på en intuitiv måde.
Og så bruger man bare de metoder til det, som er udviklet til det i dag.

At siden er responsiv er jo aldrig en hindring for nogen, det kan kun være en hindring at den ikke er.

Du bør nok få en tekstkyndig person til at læse siderne igennem, for at få udryddet de værste sprogbøffer. 

Men lad mig spørge dig om en ting!

Hvis dine kunder ønsker at bruge penge og gøre brug af en (i deres øjne dyr) ekstern rådgivende ingeniør -
Tror du så de vælger en der er 10 år bagefter- eller leder de efter en som har fingeren på den puls der banker i dag og i morgen? 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:36

Har du spurgt dine kunder om de ønsker en "gammeldags" hjemmeside, eller vurdere du det ud fra hvad andre kører med ?

Du tilbyder ret moderne teknologier og undersøgelse, men vurdere at de kunder der dels har brug for dette samt benytter en ekstern leverandør, aldrig vil besøge en hjemmeside via mobilen eller lign ?

Virker lige som om at man bare gør som de andre og ikke prøver at forbedre det væsentligt, men kan ske at dine kunder har fortalt dig det er hvad de ønsker ? - Man kan bare undre sig noget.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 04:15

Load tiden skal du arbejde MEGET på.

Desuden skal din URL'er også laves om. Hvordan skal Google og andre vide at http://www.daltek.dk/page6.html omhandler CE mærkning?

Jeg ville nok betale en til at bygge en side til dig. Prøv også at tænke SEO ind i siden.

Jeg ved godt at dine kunder højest sandsynligt er ligeglade. Men en Proff webside udstråler mere Kvalitet.

Dit telefonnummer er ellers nemt +45 00 00 00 00 Big Smile

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 08:03

Jeg beklager at jeg virker afvisende overfor kritikken. Men sagen er den at jeg har haft en anden side oppe at vende herinde, den var 4 gange så grim, og fik ikke halvdelen af den kritik denne side gør. 

Derfor må jeg konkludere at Amino IKKE er et objektivt panel af folk der konstruktivt går ind og bedømmer ud fra de samme kriterier hver gang, men at dette åbenbart kommer EKSTREMT meget an på hvilke mennesker der er online.

Hindringen ligger sådan set i at hvis det ikke er nødvendigt at smide 15-20.000 kr efter en hjemmeside så er det også dybt åndsvagt at gøre det.

Remy:

Load tiden skal du arbejde MEGET på.

Desuden skal din URL'er også laves om. Hvordan skal Google og andre vide at http://www.daltek.dk/page6.html omhandler CE mærkning?

Jeg ville nok betale en til at bygge en side til dig. Prøv også at tænke SEO ind i siden.

Jeg ved godt at dine kunder højest sandsynligt er ligeglade. Men en Proff webside udstråler mere Kvalitet.

Dit telefonnummer er ellers nemt +45 00 00 00 00 Big Smile

Ovenstående er ud af 7 indlæg kritik jeg kan bruge til noget (og tak for det Remy). 

Her bliver mine valg nemlig ikke kritiseret, men istedet kommer der 100% konstruktivt 100% objektiv kritik på bordet.

URL´er, Loadtider, SEO. Det er sgu da til at forholde sig til. De øvrige indlæg omhandler kritik af mine valg i forhold til markedsføring, og så et enkelt "biatch indlæg" ;)

Jeg syntes det er træls at folk ikke gider læse det man skriver, for der står faktisk meget tydeligt hvad jeg helt præcist ønsker at få belyst. 

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 08:24

Til de andres forsvar vil jeg lige sige at det også er konstruktiv kritik du har fået. At det ikke lige er konstruktiv kritik omhandlende lige de emner du efterspørger men! Kritikken er god, uanset hvad er responsive design (tablet og mobilside) altid en god ting. Desuden er en moderne side altid køn at se på og den får også en mere professionel udstråling og samtidig viser det at din virksomhed følger med tiden ;) 

Som det også er nævnt tidligere skal du have kaldt dine HTML sider noget andet en page, dels fordi det giver en lidt pænere URL, det vil være lettere for dine kunder at se hvor de er og også fordi det vil være lettere for dig når du skal redigere i filerne.

Et favIcon ville også pynte på din side (det lille ikon oppe ved fanebladet). 

Din struktur er som sådan fin på din side, for mig er det nemt at finde de informationer jeg ønsker, så plus points der! Slideren er også fin nok, noget skal jo fylde toppen ud og der er en slider en ganske fin ide. 

Til sidst vil jeg bare ønske dig held og lykke med siden!

Hvis du får brug for hjælp til noget logo eller programmering af din hjemmeside fra en webintegrator-studerende, skal du være velkommen til at kontakte mig her på Amino eller på rune@richter-studios.dk så finder vi ud af noget! :) 

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:42

Uldal:
Jeg syntes det er træls at folk ikke gider læse det man skriver, for der står faktisk meget tydeligt hvad jeg helt præcist ønsker at få belyst. 

Yeps, du kan nemlig ikke overskue alle de ting der skal til for at få et nogenlunde system op og køre. Men for eksempel en ting man skal overveje - hvad med fejlsider ? Hvis jeg skriver http://www.daltek.dk/k så får jeg en grim fejl. Hører dette til den kategori af ting som du ønsker at høre om eller synes du blot det er spild af din tid ? Prøv det tilsvarende på amino - her får man en fin fejlside.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)