Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til Opstart af webshop søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra fredericia
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Nulridser.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jeg er en ung gut på 18 år som til hverdag er i tømrerlærer! 

Jeg har altid været draget af hele essensen i at være iværksætter, og vil nu realisere min lille drøm om egen webshop.

grundlaget for at starte en webshop for mit vedkommende er ligeså meget erfaringen, som det er for pengene.

men nok om det.

Jeg har nu læst lidt på diverse debatter omkring skat, oprettelse af cvr, regnskab osv.

jeg har fundet et produkt jeg vil sælge og har kontakt til en leverandør, har også styr på virksomhedsform og hvad den indebærer.

er dog lidt forvirret omkring hele forløbet i opstarten. kan jeg allerede nu gå igang med at købe et domænenavn, oprette et CVR, oprette webshop.

eller skal jeg få nogle andre ting på plads først?

Mvh. Jeppe Sparsø :-)

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:51

Hej Jeppe,

Start med CVR nummer. Du kan få fradrage for rigtig mange opstartsomkostninger som du naturligt vil have efterfølgende. Du har dit CVR nummer ret hurtigt da det ikke er frem og tilbage med papir længere ;)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:05

Det tyder på du er kommet langt i dit forløb og virker som om du griber det professionelt at, et par ekstra ting du måske skal have ind i overvejelserne er levering af dit produkt / aftaler med fragtfirma f.eks. GLS eller anden udbyder på det område - og gøre dit tanker omkring din målgruppe mht marketing og hvordan du bedst påvirker dem til at købe lige præcis dit produkt.

Det gør sig også gældende omkring din webshop: Hav fokus på hvordan du bedst rammer målgruppen - dit design skal passe til dine kunder, ellers kan du have det bedste produkt på markedet, men alligevel ramme ved siden af.

Fra fredericia
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Nulridser.dk Skrevet kl. 22:24

Ang. oprettelse af CVR så skal jeg da opgive virksomhedsnavn? vil det derfor ikke være relevant at kkøbe domænenavn først og derefter oprette CVR?

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 22:27

Dit virksomhedsnavn på CVR behøver ikke nødvendigvis være det samme. Se blot f.eks. holdingselskaber. Derudover kan du ændre navn efterfølgende på VIRK.dk ret nemt og du beholder samme CVR nummer.

Derudover så gætter jeg ikke på at dit domæne bliver optaget på 2-3 dage såfremt det er frit nu.

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)