Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkassofirma opfører sig ikke korrekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg indgik for et år siden en aftale med et inkassofirma. Det viste sig efter et stykke tid at sælgeren havde lovet mere end han havde kompetence til. Efter en del tovtrækkeri lykkedes det mig at få skriftligt fra dem, at vores aftale stoppede og jeg fik abonnementsbeløbet tilbage. Dette måtte jeg dog lige have et andet inkassofirma til at hive hjem. Hver gang man kontakter dem, er det en ny medarbejder, og den tidligere medarbejdere man har talt med, har ikke haft kompetence til at indgå de aftaler, der er indgået!

Ved ophør af aftalen havde jeg lige uploadet en ny sag. Denne har de bekræftet flere gange er stoppet hos dem, men jeg har flere gange fået at vide af debitor at han bliver ved med at modtage opkrævninger og rykkere fra dem, og nu har de sendt ham i RKI til trods for at han har indgået en afdragsordning med mig gennem min nye samarbejdspartner.

Jeg har forgæves forsøgt at ringe til dem, men en telefonsvarer siger bare at de har for mange opkald til at besvare dem. Hvad gør jeg for at få dem stoppet. Det er jo ren chikane.

mvh
Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Send dine krav skriftligt i stedet for at ringe.

Din kunde bør ligeledes gøre skriftlig indsigelse mod kravet og RKI-registreringen fra det opsagte inkassobureau.

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke skriftlige henvendelser der mangler. Grunden til at jeg ringede var at de ikke længere besvarer hverken breve eller e-mails.

mvh
Michael

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er mere den type der altid hellere har en advokat til at checke tingene ;) det er den mest sikre måde

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der vel ikke meget mere du kan gøre, andet end du kan informere din kunde om, at han bør gøre indsigelse mod kravet og registreringen hos RKI, og han skal gøre det direkte til det opsagte inkassobureau og eventuelt RKI.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)