|
Til Sales-Innovation Jeg fortæller bare hvordan man har henvendt sig til mig - ja i dag fredag. Ham der ringede ville bare tjekke oplysningerne i Google, og da jeg spurte ind til det, fik jeg at vide at jeg senere ville blive ringet op af en anden med tilbud - det er måske dem du snakker om, men det fremgår ikke af den fremgangsmåde du beskriver at i først ringer op for at finde "det svage led". Jeres fremgangsmåde er meget lig andre annoncehajer. Google
Adwords kan være et meget fint produkt for nogle, men når i henvender
jer på den måde i gør, må der stikke noget under. Ellers ville man da
ikke sige sådan en gang vrøvl. Altså er det enten noget som ikke
nødvendigvist er brugbart for det enkelte firma eller også tager i en
pris der ikke svarer til det man får (i forhold til selv at oprette
Adwords). Derfor vil jeg betegne jer som annooncehajer selv om i sælger
et eksisterende produkt og måske ikke gør noget ulovligt. |
Hej Exert,
Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at vi fakturer det som er markedsniveau - Vi kigger meget på hvad andre selskaber(en enkel virksomhed er endda på First North) tager for Google Adwords, for der er konkurrence også i Google Adwords markedet.
Er det en annoncehaj, hvis en bilforhandler sælger en importeret bil ?? For han tjener på det, som man selv kan gøre.
Men ligesom Sales-Innovation leverer bilforhandleren også en ekstra service, som retfærdiggøre at det koster ekstra.
Jeg har talt med sælgerne, ingen kan huske den samtale og de føler sig også klædt på til at kunne besvare de fleste spørgsmål omkring Google Adwords, ellers har de alle adgang til Google's support.
Men du er meget velkommen til at kontakte mig for yderelig information eller læse mere på www.sales-innovation.dk
Mvh
Sales-Innovation
Bliv gratis medlem