Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på nye sjove opkald

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Sales-Innovation

Jeg fortæller bare hvordan man har henvendt sig til mig - ja i dag fredag. Ham der ringede ville bare tjekke oplysningerne i Google, og da jeg spurte ind til det, fik jeg at vide at jeg senere ville blive ringet op af en anden med tilbud - det er måske dem du snakker om, men det fremgår ikke af den fremgangsmåde du beskriver at i først ringer op for at finde "det svage led".

Jeres fremgangsmåde er meget lig andre annoncehajer. Google Adwords kan være et meget fint produkt for nogle, men når i henvender jer på den måde i gør, må der stikke noget under. Ellers ville man da ikke sige sådan en gang vrøvl.  Altså er det enten noget som ikke nødvendigvist er brugbart for det enkelte firma eller også tager i en pris der ikke svarer til det man får (i forhold til selv at oprette Adwords). Derfor vil jeg betegne jer som annooncehajer selv om i sælger et eksisterende produkt og måske ikke gør noget ulovligt.

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:22

Hej Exert,

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at vi fakturer det som er markedsniveau - Vi kigger meget på hvad andre selskaber(en enkel virksomhed er endda på First North) tager for Google Adwords, for der er konkurrence også i Google Adwords markedet.

Er det en annoncehaj, hvis en bilforhandler sælger en importeret bil ?? For han tjener på det, som man selv kan gøre.
Men ligesom Sales-Innovation leverer bilforhandleren også en ekstra service, som retfærdiggøre at det koster ekstra.

Jeg har talt med sælgerne, ingen kan huske den samtale og de føler sig også klædt på til at kunne besvare de fleste spørgsmål omkring Google Adwords, ellers har de alle adgang til Google's support.

Men du er meget velkommen til at kontakte mig for yderelig information eller læse mere på www.sales-innovation.dk

Mvh

Sales-Innovation

Tilmeldt 26. Oct 07
Skrevet kl. 13:18

Hvis i ikke vil opfattes som annoncehajer må omlægge jeres fremgangsmåde for den er særdeles tvivlsom. Jeg siger ikke det er forkert at tage penge for ekstra service - jeg siger bare at min tiltro at den service er pengene værd er meget lille.

Jeg nåede som sagt ikke at snakke Adwords med ham jeg snakkede med, for han skulle bare "tjekke" de oplysninger i havde om os. Jeg snakker derfor ikke om jeres sælgers kendskab til Adwords eller produktet som sådan, men om den måde i prøver at finde lette ofrer på. Du kan så gentage at du ikke har nogen der har foretaget det opkald, men det ændrer du ikke på at det er sket (bemærk at trådopretter også har oplevet det). 

Det sammenholdt med at man har købt GVC's database (Rene Holmgren indvoldveret), købt dintryghed.dk (Rene Holmgren) og ansat Rene Holmgren er bare endnu et karakteristika for annoncehajer der lukker ned og åbner igen under et andet navn. Jeg kan ikke med sikkerhed sige at det er det, der tilfældet men jeres troværdighed er lig nul og det er i selv ude om. (i øvrigt besynderligt at i først opdagede GVS's manglende troværdighed efter købet da i jo har Rene Holmgren ansat...)

Jeg vil derfor fastholde min anbefaling på IKKE at købe noget fra Sales-innovation. Men jeg er nu ikke så bekymret, for fortsætter i på den måde skal der nok dukke flere historier op, og skulle i vælge at gå den mere troværdige vej er det jo bare fint.

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:35

Jeg kan desværre kun nikke genkendende til, at den fremgangsmåde som de selv mener de anvender fra Sales Innovation's side, ikke er den som vi har oplevet.

Sælger kontaktede os (snakkede med en sekretær) og forklarede han ringede for at følge op på de søgeord vi havde hos dem. Sekretæren gør sælger opmærksom på at det kender hun ikke noget til, og henviser sælger til at ringe til den IT-ansvarlige (mig).
Sælger kontakter mig aldrig, men istedet sendes der en faktura/ordrebekræftelse til sekretæren, hvor de beder os komme med rettelser eller ændringer til vores bestilling indenfor 3 dage fra d.d, ellers betegnes det som stillesigende accept.

Dette trods vi ikke har bestilt noget. Man kan da ikke bare sende sådanne fakturaer ud til folk, og hvis de ikke svarer på dem indenfor 3 dage ja så har de givet deres accept på ordren. Sådan hænger verden ikke sammen.
Vi har efterfølgende haft kontakt til vores advokat, som oplyser at denne fremgangsmåde ikke er juridisk korrekt, samt at sælger skal kunne bevise man har givet sin accept.

Jeg kan kun tilmelde mig flertallet - Sales Innovation's metoder kan man intet ha' til overs for!

Tilmeldt 25. Jun 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:37
CCSD1 SMBA
CVR: 30809807, direktør: René Holmgren  CCSD2 SMBA
CVR: 30833171, direktør: René Holmgren  CCSD3 SMBA
CVR: 30833236, direktør: René Holmgren 

Vi har ikke stiftet de omtalte smba selskaber for Rene Holmgren.
Det fremgår af BIQ.dk at det er René selv samt Marc Dancau (Duvall) som er de 2 stiftere af smba selskaberne. Hvem der ejer selskaberne nu, og om de er aktive, ved vi ikke.
Rene Holmgren er gået solo og er ikke længere tilknyttet din tryghed. Selvom han dog var det på det tidspunkt hvor selskaberne blev stiftet, er de ikke stiftet af os på bestilling. Om de var til ham personligt, videre salg eller drift, ved vi desværre ikke.

Mvh
Din Tryghed

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:08

Indlægget er slettet af moderator.

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:55

Hej,

Jeg kan infomerer om at vi har taget kritikken på Amino.dk til efterretning og har ændret vores politik omkring bekræftelse af ordre,
sådan at alle kunder nu skal underskrive en ordrebekræftelse, hvorpå der tydligt fremgår

• Hvad man har købt
  • Pris
  • Antal søgeord
  • Kampagne tekst

På den måde skulle enhver tvivl være ryddet af vejen. Efter modtagelsen af en underskrevet bekræftelse starter vi kampagnen op og sender kunden en faktura. 

Hvis der så stadig skulle fremkomme en sælger som er for kreativ,
så er du/i altid velkommen til at kontakte Sales-Innovation.

Mvh

Sales-Innovation

Tilmeldt 26. Oct 07
Skrevet kl. 19:22

Du benægtede også tidligere den fremgangsmåde jeg beskrev. Efterfølgende er der dukket flere eksempler frem, som bekræfter at det er sådan I opererer. Dit seneste indlæg opfatter jeg derfor bare som endnu et forsøg på at lukke diskussionen og virke reelle, mere end at det er jeres reelle hensigt.

Men som sagt tidligere, kan i jo forsætte som i vil, for hvis i ikke ændrer stil kommer der bare flere eksempler frem. Herfra skal der bare lyde en opfordring til at overveje det meget grundigt før man køber adwords igennem et firma. Vær opmærksom på hvilke adwords du vil købe - mange søgeord giver kun to-tre annoncer, og så kan det jo ikke betale sig at betale overpris for at et firma skal sikre dig en topplacering.
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:59
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)