Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på nye sjove opkald

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så er vi endnu en gang blevet ringet op af et firma som kalder sig : sales-invasion, self-invasion, Google danmark osv.

De starter med at sige de lige vil høre omkring vores registering på google om denne skal forsætte ( det er jo sort snak) fordi de har overtaget/købt en kundebase fra GVC ( om dem behøver jeg ikke sige mere om, prøv bare at lave en søgning her på Amino). De prøver at overbevise folk om at hvis man ikke købe/forny sin aftale, ja så kan taber man sin registrering på google.

Det er så langt ude at det er morsomt, men ikke for de folk som tro på hvad de siger.

Er de andre som har hørt noget ligeså ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Hmm, måske de er skizofrene med alle de navne Stick out tongue Hvis de kalder sig Google Danmark, så forstår jeg ikke hvorfor Google ikke politianmelder dem.

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 20:07

Nå nu er jeg blevet lidt mere oplyst omkring sales-innovation.dk

Disse kære annonce-sælger som vi blev ringet af, kom fra sales-innovation.dk de sagde at de ikke var fra GVC og at der ikke var nogle forbindelse mellem sales-innovation.dk og GVC media. Så er det da ret sjovt at det cvr-nr ( 30809807) der bliver oplyst på sales-innovation.dk har samme adresse som det gamle Gvc

Adresse: Bredgade 21 2
1260 København K

På sales-innovation.dk kan man også læse "Cases" fra GVC

Jeg kunne jo bare være ligeglad, men jeg er lige blevet oplyst at et nært bekendskab netop har troet på en salgstale fra deres annonce-sælger som giver det indtryg at hvis man ikke fornye sin "afttale" med sales-innovation så er man ikke mere registreret på Google. Det er sort snak og det ved alle folk med bare lidt viden omkring Google. Men der er jo også en del som ikke ved dette. 

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan jo sige, at du både har ret og så alligevel ikke med de der cases. Sagen er nemlig den, at Sales-Innovation er ejet af CCSD1 smba, som CVR-nummeret også henviser til. Direktøren for det firmaet hedder René Holmgren, som (ta-daaa) også er direktør for GVC.

Altså, casen er skrevet af direktøren selv, og er vel derfor mildest talt utroværdig. 

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:19

Hej, 

Vi har købt selskabet af Dintryghed.dk som har adresse i Bredgade 21,2 og derfor står den adresse på cvr.dk.... indtil Erhverv&Selskabsstyrelsen har tid til at ændre det, det sammen gælder navnet CCSD1 smba som skal ændres til Sales-Innovation.

Vi valgte at købe database med GVC Medias gamle kunder - Vi blev derefter klar over at GVC media havde problemer med troværdigheden.

Vi har kontor i Bredgade 31,4.sal og man er velkommen til at besøge kontoret og se at vi er her og at vi leverer varen.

Fremgangsmåde hos Sales-Innovation:

Vi ringer kunden op og sælger Google Adwords
Vi sender kunden en ordrebekræftelse, kunden kan annullerer købet indenfor 3 dage.
Vi sætter kunden's kampagne igang efter 3 dage, dvs. INDEN han har betalt.
Derefter sender vi en faktura, hvor kunden har 8 dage til at betale.

Vi vil da gerne vide, hvis kan ændrer denne fremgangsmåde til at blive bedre for kunden.

Vi har haft en sælger som er blevet fyret, da vi opdagede at han sagde til kunderne at "han ringede fra Google". uheldige ansættelser sker....

Mvh

Sales-Innovation

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 15:21

Hej  Comeon

Tak for dit svar. Jeg/vi har så været u-heldige for vi blev oplyst at man ringede fra Google. Jeg kender ikke til hvad I præsis sælger nu, men jeres fremgangsmåde lyder da ok.

Tak for jeres svar.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:38

Hvis i konkret skulle ændre noget ved fremgangsmåden, som ville få det til at se lidt pænere ud kunne være at i ikke igangsatte kampagnen inden kunden havde reageret positivt på ordrebekræftigelsen.

På den måde ville i helt komme ud over at der (potentielt) kan være kunder som føler sig bundefanget.

Eller om ikke andet så give en noget længere betænkningsfrist.

Mvh Peder 

Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:22

Citat: 

Fremgangsmåde hos Sales-Innovation:

Vi ringer kunden op og sælger Google Adwords

Er netop blevet ringet op af Sales-innovation og det er bestemt ikke fremgangsmåden. Sales-innovation præsenterer sig som om de kommer fra Google og bare lige skal tjekke de adresseopslysninger vi har indekseret hos google. Det er jo som trådopretter siger sort snak, og der kan ikke være nogen tvivl om at Sales-innovation forsøger at finde medarbejdere, der ikke har så meget forstand på google, så de har et let offer for at sælge Google Adwords.

Der er altså her tale om de tvivlsomme annoncehajer og mit råd er ikke at købe noget som helst fra dem. Enten er det ikke noget du har brug for eller også kan du få det billigere andensteds.

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 10:44

Hej Peder,

Vi startede med at kunderne skulle vende skrifteligt tilbage med en accept af ordrebekræftelsen pr. fax. Men kunderne følte det som et "pres" når vores sælger rykkede for bekræftelsen..... Ja, det er naturligt at spørge efter en ordre Big Smile 
Så derfor har vi valgt at sende en ordrebekræftelse ud, hvor kunden hvis han fortryder, IKKE skal afmelde ordren til sælgeren, men hos vores bogholder som er en sød dame og på inden måde "sælger-typen".

Samtidigt sætter vi kampagnen igang, så kunden kan se sit produkt inden han betaler. 

Selvom vi sætter kampagnen igang og kunden ikke kan/vil huske noget - så kræver vi ingen betaling.

Mvh

Sales-Innovation

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 11:06

Hej Exert,

Jeg sidder i salgslokalet og hører alle sælgerne - idag fredag er der ganske få sælger på arbejde, så jeg kan hører alle sælger... Alle præsenter sig med navn og at de ringer fra Sales-Innovaton og det er ang. Google-adwords og så fortæller de om forskellige fordele ved Google Adwords og hvad det er(vi prøver jo at sælger varen). Tilsidst siger gennemgår de med kunden hvilket ting som man er blevet enig om, samt at der vil komme en ordrebekræftelse fra Sales-Innovation.

Jeg har meget svært ved at tro at skulle ske, men lad mig få navnet på den sælger, som du mener har præsenteret sig som han kom fra Google.

Alle sælger er oplært via Google's egne uddannelseprodukter....

Mvh

Sales-Innovation

PS: er en annoncehaj ikke et frima som sælger ubrugelig eller ikke eksisterende produkter ? Sales-Innovation mener at Google adwords er godt og eksisterende produkt.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)