Hej allesammen Som en del af jer måske ved har jeg hjemmesiden www.min-mave.dk som er en meget personlig hjemmeside som henvender sig til alle som ønsker at vide mere om graviditet, fødsel og børn - samt alle de mange emner som ligger meget tæt op af disse. Min-mave har gennem hele sin eksistens været i kraftig vækst og nu har siden rundet 200.000 besøgende om måneden. Det er mange, og udviklingen ser ud til at fortsætte. Målgruppen på Min-mave er primært kvinder i den fødedygtige alder : 18-40 år Har du en webbutik der sælger tøj, smykker, legetøj eller andet som gør at vi har den samme målgruppe, jamen så skriv til mig, og lad os lave noget samarbejde - i første omgang havde jeg regnet med at vi kunne køre nogle konkurrencer sammen, og hvem ved hvad vi ellers kan finde på senere hen når vi har lært hinanden at kende og ved hvor meget vi kan hjælpe hinanden med. Da jeg mener at begge parter skal have noget ud af det, ønsker jeg at sende en masse besøgende over på jeres hjemmeside, men skriv til mig og lad os sammen finde ud af de betingelser der gør at vi får det bedste samarbejde overhovedet Jeg ser frem til at høre fra dig De bedste hilsner Birgit |
Hej Birgit!
Jeg kunne da helt sikkert godt tænke mig at køre noget konkurrence sammen med dig hvis du er interesseret. Min målgruppe rammer ihvertfald din ret godt. Så hvis du er interesseret ser jeg frem til at høre fra dig.