Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence-partnere til Min-mave.dk søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Som en del af jer måske ved har jeg hjemmesiden www.min-mave.dk som er en meget personlig hjemmeside som henvender sig til alle som ønsker at vide mere om graviditet, fødsel og børn - samt alle de mange emner som ligger meget tæt op af disse.

Min-mave har gennem hele sin eksistens været i kraftig vækst og nu har siden rundet 200.000 besøgende om måneden. Det er mange, og udviklingen ser ud til at fortsætte.

Målgruppen på Min-mave er primært kvinder i den fødedygtige alder : 18-40 år

Har du en webbutik der sælger tøj, smykker, legetøj eller andet som gør at vi har den samme målgruppe, jamen så skriv til mig, og lad os lave noget samarbejde - i første omgang havde jeg regnet med at vi kunne køre nogle konkurrencer sammen, og hvem ved hvad vi ellers kan finde på senere hen når vi har lært hinanden at kende og ved hvor meget vi kan hjælpe hinanden med.

Da jeg mener at begge parter skal have noget ud af det, ønsker jeg at sende en masse besøgende over på jeres hjemmeside, men skriv til mig og lad os sammen finde ud af de betingelser der gør at vi får det bedste samarbejde overhovedet Big Smile

Jeg ser frem til at høre fra dig

De bedste hilsner

Birgit

Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:55

Hej Birgit!

Jeg kunne da helt sikkert godt tænke mig at køre noget konkurrence sammen med dig hvis du er interesseret. Min målgruppe rammer ihvertfald din ret godt. Så hvis du er interesseret ser jeg frem til at høre fra dig.  

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:12

Hej Birgit,

Jeg har sendt dig em pm'er :-))

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 09:32

Hej allesammen

Det glæder mig meget at jeg allerede nu har fået en del henvendelser, men jeg vil meget gerne have mange flere.

Mit mål er at køre flere daglige konkurrencer med flere forskellige firmaer, og da jeg mener det skal være en win win situation for begge parter, har jeg tænkt mig at lave konkurrencerne på den måde at mine brugere i de fleste tilfælde skal over forbi DIN hjemmeside for at svare rigtigt på et spørgsmål.

Lyder det ikke godt?

Alle der allerede har skrevet til mig får svar, men hav stadig lidt tålmodighed med mig, da det jo altsammen tager tid, og jeg vil hellere gøre tingene på den rigtige måde første gang, så der ikke sker misforståelser undervejs.

Jeg venter spændt på flere mulige samarbejdspartnere melder sig.

Birgit

Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:21

Hej Birgit

Det lyder spændende med de nye tiltag på www.min-mave.dk . Vi kunne godt tænke os at hører mere om et muligt samarbejde.

Vi er www.noahogvictoria.dk , som er en 6 md gammel webshop, der trods sin unge alder er i meget kraftig fremgang, ca.30000-50000 besøgende om måned.

Hos Noah & Victoria forhandler vi en masse lækkert dansk designet baby/ børnetøj 0-8 år, samt lækkert tilbehør til både mor og børneværelset, hvilket meget er ting der er af stor interesse for mange af dine besøgende på Min-Mave.dk.

Glæder mig til at høre fra dig

Martin og Charlotte

www.noahogvictoria.dk - info@noahogvictoria.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:00

Hej Birgit,

Jeg er da også meget interesseret i at samarbejde med min-mave.dk

Jeg er en kvindelig fotograf med studie i Herlev, og jeg fotograferer i forvejen tit gravide piger og små babyer. Så din side er meget aktuel for mig :)

Idéen med konkurrencer er rigtig god, synes jeg. Især fordi det sørger for at brugeren rent faktisk går ind og læser på websitet.

Du kan se et udvalg af mine billeder på www.friskfoto.dk
Den er endnu ikke opdateret med mave og baby billeder, men det kommer snart, da jeg har en masse liggende.

Jeg glæder mig til at høre fra dig. 

Hilsen Birgitte

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Fra  Grafisk Design Fyn Skrevet kl. 22:27

Kære Birgit

Måske har du allerede fået de produkter du skal bruge?

Synes blot jeg vil sige, at idé'en på din fine hjemmeside lyder rigtig god. Jeg har et produkt som muligvis også kunne være interessant:

Du kan se det hér:

www.algrafisk.dk/208-202-collage-proever.htm

Ihvertfald skal du være meget velkommen til at kontakte mig på: mail@algrafisk.dk, og lad os sammen se hvordan vi evt. kan hjælpe hinanden...  ;·)))

Mange venlige hilsner

Anette Lykke

Grafisk Design www.algrafisk.dk

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 12:34

Hej med-aminoer

Så tror jeg at jeg er nået så langt i min kæmpe mail bunke at jeg allerede har fået besvaret de firmaer der har henvendt sig for at høre nærmere ang. samarbejdsmuligheder med Min-mave og lige nu især fokuseret på konkurrencer.

Men er der virkelig ikke flere der vil være med? Confused

Hvis du nu holder dig tilbage fordi du godt nok har nogle produkter eller ydelser i dit firma, men du ikke rigtig føler de kan bruges til en konkurrence. Hvorfor så ikke prøve noget nyt?  Du kunne jo f.eks. sponsorere

• en mini weekend
  • en biograf tur for 2
  • en romantisk middag på en restaurant
  • Billetter til koncert, teaterforestilling
  • Danselektioner eller noget lignende

Og sådan kan vi sikkert blive ved med at finde sjove præmier til konkurrencer, som ikke kun vil være eftertragtede men også vil give en masse positiv opmærksom til dit firma og din shop/hjemmeside.

Så skriv endelig og lad os sammen finde ud af hvordan du kan komme positivt i kontakt med mine mange brugere.

Med ønske om en god weekend (det der er tilbage af den)

Birgit  

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:13

Den er jeg med på.

Jeg fører hudplejeprodukter til børn og voksne.
Sender dig lige en mail...Smile

Tanja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37

Hej Birgit

Det glæder mig at du har succes med din hjemmeside.

Jeg prøver i første omgang at "melde mig under fanen".

Jeg arbejder som coach og ved at en del kvinder har haft glæde af en coach ifbm graviditet, fødsel og til  "rollen som mor/forældre generelt". Nogle går rundt med en del tanker og udfordringer som de måske ikke har lyst til at dele med venner eller familie. Her kommer coachsamtaler ind som et godt alternativ til de udfordringer vi står overforSmile

Mandagshilsener

Sanne

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)