Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop producent

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
At lave en blog om valg af webshopsystem og udelade verdens mest brugte? Det kan man vel godt, men det svarer vel lidt til at skrive om motorløb og undlade Formel 1 :)

Læser du rent faktisk indlægget, vil du se at der faktisk bliver snakket en del om hvorfor man netop ikke skal vælge Magento pr. automatik. Så kan du opstille alle de sjove metaforer som du ønsker :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke skrevet man skulle vælge noget pr. automatik, men faktuelt er Magento verdens mest benyttede shopsystem - det er der nok en grund til, den slags sker ikke uden et velfungerende system og en flok dedikerede udviklere.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Nu har jeg ikke skrevet man skulle vælge noget pr. automatik, men faktuelt er Magento verdens mest benyttede shopsystem - det er der nok en grund til, den slags sker ikke uden et velfungerende system og en flok dedikerede udviklere.

Jeg tror jeg trækker mig fra den her. Du har ikke læst mit blogindlæg, og vil ikke forholde dig til de kritikpunkter som jeg fremsætter. At det er verdens mest benyttede system, og at udviklerne er dedikerede er ikke ensbetydende med at Magento er en super fantastisk entry-level platform.


Side 3 ud af 3 (23 indlæg)