Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop producent

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino'er!

Så er tiden endelig kommet til at der skal laves en webshop! :)

Jeg er kommet frem til at det skal være via Magento, og derfor spørger jeg indtil om folk har nogle gode folk til at lave dem, evt. links, referencer, eller andet godt!

På forhånd tak.

MVH Sebastian 

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian. 

Send mig gerne en mail på mads@Pikuseru.dk. 

Mvh
Mads 

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ofte Odesk, til sådanne opgaver.

Fik sat 2 webshops op med samme magentoinstallation sidste sommer som nok kostede omkring 5000 kr. inkl. køb af to temaer og opsætning af disse samt installation og opsætning af diverse plugins.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Det lyder da spændene, det vil jeg ihvertfald kigge ind til.

Evt et link?

MVH

Sebastian 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det lyder spændende. Det er altid godt at høre, at der bliver startet nogle ting Big Smile

Men hvorfor er valget faldet på Magento? Det er i min optik ikke ligefrem den oplagte entry-level platform for den nye e-købmand. Ganske vist kan man snart sagt alting i Magento, men i praksis kan de fleste ingenting i Magento. Og dermed ender det ofte med at blive en dyr fornøjelse, som giver god og fast indtjening til diverse eksterne partnere. 

Har du kendskab til Magento, der gør at du mener det er den rette platform at vælge? Eller er der særlige features ved Magento, der har trukket dig i denne retning?

Jeg siger ikke, at Magento er et forkert valg, men jeg har aldrig helt forstået, hvorfor så mange mindre danske shops ender på netop denne platform.

http://thefunck.blogspot.dk/

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv ville jeg heller ikke starte med Magento og har også et par andre shops hvor vi bruger Cubecart som er hamrende enkelt system(min kone som er hårfrisør håndtere den ene webbutik) og så er den 5 gange hurtigere end Magento.

 

Den eneste grund til at jeg valgte magento til det seneste projekt var fordi vi havde brug for at kunne køre flere webbutikker med forskellige varesortimenter men med samme varelager og samme kundebase så det hele kun skal administreres ét sted.

 

Mht. link, så er det Odesk.com som er en freelance portal. 

Hvis du mener hvilken udvikler jeg fandt, så er det ham her: https://www.odesk.com/users/Certified-Magento-Developer_~0113be6d7cedc826c1?tot=16&pos=-1&fav=1Hans timepris er lidt høj, men han har megagodt styr på det, så han er hurtig og tingene bliver gjort hurtigere og sikekrt bedre end hvis du vælger en billigere udvikler.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Tusinde tak for de finde ord.

Hvorfor det skal være Mageonto? Det er et godt spørgsmål, tror måske det er på grund af alt det hype der har været omkring det, for at være helt ærlig, kunne det godt være jeg skulle genoverveje nogle andre ting, da der bliver lagt ud med 15-20 produkter til at starte.

Har ingen kendskab til Magento, overhovedet, andet end jeg ved at det kan en masse fine ting. :)

Det er jo i bund og grund en dyr investering, og kan godt være jeg skulle vente lidt med den. :)



MVH
Sebastian 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

"5 gange hurtigere end Magento" 5 gange hurtigere hvordan? Hastigheden på din shop handler om hastigheden på din host primært.

Magento er uden tvivl en high-end løsning, men hvorfor skulle man dog ikke vælge en high-end, når man har muligheden for det? Den store fordel ved Magento er antallet af udviklere, man kommer aldrig til at mangle dem, der findes i tusindevis. Yderligere findes der så mange udvidelsesmoduler - både gratis og betalte, så man får en ægte skalérbar shop, som kan følge med væksten i de fleste virksomheden.

Betjeningsmæssigt er Magento altså ikke specielt indviklet, selv om mange prøver at påstå det modsatte. For hvad er det du skal kunne i din shop? Gennemføre dine ordrer og oprette varer er de primære område og det er altså temmelig simpelt.

Så hop du bare ud i en Magento, jeg er sikker på du vil blive glad for dit valg.

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Drupals andengenerations e-commerce platform Drupal Commerce er nok ukendt for de fleste her på amino, og det er egentlig en skam for det er den måske stærkeste e-commerce løsning på markedet, tæt fulgt af magento. Man kan nu med Commerce's nye kick start installer have en fuld funktionel shopløsning på ca. 25 minutter, uden dybere teknisk kendskab, eller kendskab til Drupal.

Kommer det til almindelige shopfunktioner er der ikke den helt store forskel mellem de forskellige løsninger.

Ser man på Markedsføring, SEO og moderne former for viral markedsføring er Drupal og Drupal commerce i mine øjne langt foran de andre.

Se deres showcases her: http://www.drupalcommerce.org/showcase
Og se nærmere på sportmaster.dk , der er blandt de første større drupal commerce løsninger I DK.

Til forskel fra de fleste andre er der ikke noget der hedder premium moduler og themes når man bruger drupal. Hos drupal betyder opensource faktisk open source, og gratis er gratis.

Venlig hilsen

Mads



Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Som du allerede kan se i tråden her, så går der meget hurtigt religion i det, når man taler om dette emne. Ikke overraskende synes Magento bureauet at det er det oplagte valg, og så fremdeles. Overvej vægtningen i sådanne indlæg og vurder hvor meget rådgivning contra salg der bliver udført Wink

Jeg vil anbefale dig at prøve tingene lidt af, og få føling med hvad de forskellige løsninger tilbyder. Der er meget hype om Magento, så derfor kan man godt få indtryk af, at det er den endegyldige platform. Men der findes faktisk en del andre muligheder på open source fronten (og en del hyldevarer, der også kunne være reelle alternativer for dig... Shopify, Shoporama, Dandomain etc. etc, men der har vi risiko for at gøre debatten endnu mere religiøs)

Valget af platform er meget vigtigt. Det kan være ekstremt dyrt og tidskrævende at sadle om, når du først er kommet afsted. Der er tale om et område, hvor det er umuligt at give et entydigt og endegyldigt svar. Pas dog meget på med at bygge dit valg på et anekdotisk grundlag. Og med det mener jeg vælge eller fravælge en platform på baggrund af en enkelt eller ganske få anbefalinger.

Der er situationer, hvor det vil være en katastrofe at kaste sig ud i at opbygge en Magento shop, og jeg har personligt oplevet virksomheder, der måneder inde i sådan en proces har måtte opgive, fordi Magento simpelthen krævede for meget. Og det på trods af at virksomheden havde et helt team af udviklere og designere inhouse. Det er afsindigt dyrt at måtte skifte spor på den måde.

 

Men for andre vil Magento eller en anden open source være lige præcist det der skal til. De har måske den tekniske indsigt der skal til for at komme i gang, og har inhouse udviklere og designere der kan holde shoppen på sporet. Magento kan basalt set alt. Men hvis du skal have eksterne folk til at gøre det hele for dig, så bliver det hurtigt så dyrt, at du nok vælger aldrig at få det gjort. Og havde du så ikke været bedre tjent med et system der var lettere at gå til? Dette er på ingen måde en kritik af Magento, men blot en opfordring til at vurdere behovet, ambitionerne og evnerne realistisk, og lade denne vurdering danne udgangspunkt for valget.

 

Det du bør gøre er at gøre brug af de muligheder der typisk er for at prøve en demo af shopløsningen. Dermed kan du få et indblik i, hvordan det er at arbejde med systemet, og du kan ofte også få en føling med hvordan supporten er. Hvis det er svært at komme i gang, og svært at få hjælp til at komme videre, så overvej, om det er en situation du kan leve med på den lange bane.

http://thefunck.blogspot.dk/

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)