Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg? Hvorfor?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja. Det kan være du har ret i det :) 

Tror jeg sætter alt lidt ned nu her om lidt tid :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes også du har en udfordring med troværdighed. Nu er produktet ikke så dyrt, så det er muligvis ikke dit største problem lige nu. Men hvis du skal til at sælge dyrere produkter, så ville jeg hurtigt gå videre. Der er simpelthen for mange små red flags:

- Hvor er dit CVR

- Kan jeg ikke betale med dankort

- Alle likes er fra udlandet - Hvorfor (virker som købte likes)

- Syv anmeldelser på Facebook. 5 med 5 stjerner og 2 i bund. (Dette er der nok ikke så meget at gøre ved. Kommer naturligt til at se bedre ud)

- Øh du skriver du kan ændre handelsaftalen, og at man derfor skal holde sig opdateret på dem. Du kan selvfølgelig ikke ændre aftalen for de aftaler som er indgået. Jeg ville omformulere eller fjerne det (Der er ingen grund til at skrive det. Aftalen er gældende som den står for det enkelte salg, når en kunde laver et køb. Hvis du ændrer den nye gældende for de køb der indgås efter. Det giver sig selv.)

- Din sidste sætning under reklamation virker som om, der mangler en halv sætning. Stopper efter: "I nogle tilfælde, hvis ting på brillen udvikler sig til noget det går i stykker."

- Din fortrydelsesret virker unødig hård. Du vil have man sender som pakke og gerne som "forsigtig". Det lyder dyrt og unødvendigt for en vare til 49 kr.

- Du skriver overalt en ting som "Leverer inden for 3 dage" - "Dog sjældent 3 dage. "Svarer tilbage inden for 3 timer" - "ofte hurtigere". "Kan gå 36 timer før svar i weekende" - "Sker dog sjældent". Der er lidt for mange gange, hvor der står noget, hvorefter du lige efter siger, at det sker næsten aldrig. Som kunde har jeg det sådan lidt - Enten svarer du inden for 36 timer eller også gør du ikke. Lige meget hvad du skriver efter går jeg ud fra, at der går nok de omkring de 36 timer. Det får lidt modsatte effekt på mig, at du bliver ved med at sige, at det sker sjældent for så ser det ud som om, at du er flov over den tid og gør mig opmærksom på at det er langsomt.

Alt i alt synes jeg der var mange små ting, som bør rettes. 

Til sidst ville jeg overveje fri fragt, og så sætte prisen på solbrillen lidt op i stedet. Når produktet koster 49 kroner, så føles fragt på 29 kroner som om det ikke kan betale sig at købe. Så hellere give lidt mere for solbrillen.

Tilmeldt 13. Apr 14
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 21:28

Tak for dit gode svar :)     http://summerwear.dk/

Jeg har overvejet nu, om jeg skulle sætte fri fragt på... Og måske sætte prisen til 39,- :) 

Når jeg få resten af mine produkter, vil jeg lave nogle tilbudspakker.. Hvor man får 4 par for 3 pars pris fx. Det håber jeg kan sælge lidt :) 

Men ja, de der produkter du siger har jeg overvejet. Dog er jeg jo næsten lige startet, så skal lige se om der overhovedet kan sælges solbriller først : )

Kunne være fedt, hvis du havde en tekst, som jeg kunne bruge i kontakt.. Da jeg ikke ved hvad der ellers skal stå.. :) 

Mvh. http://summerwear.dk/

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:33

Du svarer ikke på mange af de ting folk nævner, fx omkring alle dine likes fra udlandet og lign.

Derudover så husk at du ikke bare kan kører udsalg efter lyst, der er regler om hvor lang tid en varer skal have kostet en pris, inden du må kalde det en før pris.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 13:01

Hej Lukas

Jeg vil anbefale dig at du ændre hastigheden på din slider gevaldigt. Der er ikke noget mere irreterende end en slider der drøner afsted, så man ikke engang kan se hvad der står.

Bare et råd ;) 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 13. Apr 14
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 14:04

Hej Michael. Tak for det :) 

JEg havde tænkt på det, dog skal der også ske lidt :) 

Nu sat fra 3 sek til 5sek før den skifter :) 

God påske.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:19

Der er mange grunde til der ikke sker noget på din side.

1) Dit udvalg er kedeligt
2) Dine billeder er dårlige
3) Du sælger solbriller der ligner noget man kan købe i en Tiger-butik til den halve pris

Jeg ved ikke hvad du havde regnet med? Et salg på 10-20-50 om dagen? Det kommer desværre ikke til at ske. Det er en generel misforståelse man bare kan åbne en shop og så sætte sig og vente. Eller åbne en shop og købe en flok Facebook-likes og så sætte sig og vente.

Du er ude i et højkonkurrencemarked, hvor der skal arbejdes igennem på livet løs, du skal have fyldt shoppen med produkter og så skal du ikke mindst have optimeret såvel billeder som SEO - du har MEGET langt endnu!

Fra Valby
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Fra  www.haandanalyse.dk Skrevet kl. 12:04

Hej 

Jeg har kigget  på din side og ved første øjekast virker den superlækker og meget professionelt sat op. Men jeg bliver da virkelig skuffet, når jeg vil se, hvad du kan tilbyde. Kun 4 par briller?... Det er ikke meget. Også synes jeg, at prisen er alt for lav. Den er så lav, at jeg synes, det virker suspekt.

Umiddelbart har jeg ikke tillid til din side. Jeg ville være i tvivl om mine varer dukker om og pengene er spildte. Og det er primært fordi produktsortimentet er så småt. 

Der er mismatch mellem din flotte professionelle hjemmeside også det lille-bitte udvalg du tilbyder.

Ellers meget flot side :-)

Mvh

Heidi

Tilmeldt 13. Apr 14
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 17:11

Hejsa Heidi! :) 

Først og fremmest 1000 tak for de fine ord :) 

Dog er det først banner, måske ikke så godt, men skal også skiftes ud :) 

Jeg ved godt sortimentet er småt pt. Dog ville jeg hellere starte den, og så vente på de sidste kommer. Hvis du kan følge mig.. Jeg får ca. 15 farver, så det er lidt mere! 

Med pris, så ved jeg ikke helt. Nogle tænker det er meget at give 49,- kr for de briller, mens du fx synes det virker næsten skummelt. Den er lidt svær, hvis du kan forstå mig. Dog tror jeg at jeg vil prøve, at lave lidt om i priserne senere, så jeg kan se hvilke der sælger bedst.. 
Skulle man evt. oprette en trustpilot? - Det tjekker jeg nemlig altid inden..

Men 1000 tak igen! :) Mvh. Lukas Specht

Tilmeldt 13. Apr 14
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 18:28

Hej Aminoer :) 

Jeg har aldrig før prøvet at lave nogen hjemmeside eller noget. Nu har jeg så prøvet at lave en webshop i WooCommerce, Wordpress som jeg synes er fedt at arbejde i. 

Dog ville jeg gerne høre, hvad I synes om den. Ser den sikker ud, er varerne for dyre/billige, hvad er førstehåndsindtryk, er nogle tekster helt væk? :) 

Kunne være dejligt, hvis I gad tjekke siden og give lidt respons på den :): http://summerwear.dk/     

Som sagt er jeg ny, så kunne være godt med feedback!

Ser frem til gode svar.. Skal gerne være konstruktive og ikke negative :) - Kunne også være godt, hvad I sagde der var godt, så jeg kunne arbejde mere med det..

Mvh. Lukas.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)