og du har påstået at dankortet bliver lukket i 2015 hvilket er en usædvanlig kedelig markedsføring jeres løsning er givet en løsning en del med fordel kan bruge, men det tager min tillid når man i markedsføring annoncerer dankortets lukning - hvilket er helt forkert Der er mange (flertal) der givet KAN betale med visa kort og hvis ikke man som bruger ser det ekstra gebyr, så vil jeg tro mange uden problemer vælger deres visa kort til betalingen - men tager butikken ikke gebyr, så koster det den, så snart den er oppe i et rimeligt seriøst antal transaktioner, penge ikke at bruge nets vh John H |
Baserer du din udmelding på denne tråd John?
http://www.amino.dk/forums/t/210950.aspx?PageIndex=2
Da jeg fik dem som indløser i Januar fik jeg den besked at det handlede omkring deres Terminaler eller sådan noget, som fra Februar i år kunne tage 2 indløser aftaler, sådan at man på den måde kunne tage både Dankort (med Nets) og resten igennem Valitor.
Måske Svend kan komme på banen og fortælle mere, men jeg fik ihvertfald ikke den udmelding som der bliver beskrevet der da jeg talte med Valitor.
Bliv gratis medlem