Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 29 ud af 49 (488 indlæg)
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Nilsson:

Hvornår laver Martin Thorborg et onlinemicrobetalingssystem?

Hørt, kom i gang Martin

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

fastsat:

Mon ikke deres script og deres setup har en værdi, hvis der skulle være andre som ville, lave en tilsvarende service. Der burde være muligheder i det.

Tænkte faktisk det samme, men det kræver også de samme aftaler, med nets, andre kortindløsere og banker. Og ikke mindt godkendelser, som Ewire nu har mistet.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er også hvad værdi deres teknologi og kundebase har - og om det kan sælges til anden side, det kunne måske give lidt penge i den mere end tomme kasse.

Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der har kigget deres årsrapport igennem? Var der nogle bemærkninger fra Revisors side? Tænker primært på going concern.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen forbehold og revision tager ledelsens bedømmelse for fremtiden til efterretning hvad angår going concern - Der nævnes i nota, at det er en forudsætning for forsat drift at de nuværende aftaler og kreditfaciliteter kan opretholdes for 2013 og det er ledelsens vurdering, at det kan de, regnskabet aflægges derfor som going concern (de skulle måske ha været mere "concerned")

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. e-pengeinstitut klassificeringen så tror jeg ikke på at de melder det ud på deres hjemmeside hvis det ikke passer, SÅ useriøst tror jeg ikke ewire har været, jeg har også læst referencer andre steder til e-pengeinstitut klassificeringen i denne tråd.

Men jeg fik ret i 2 ting i hvert fald, 1) det var finanstilsynet der trak stikket fredag aften (da de sendte udkastet om at ewires tilladelse blev fjernet) og 2) De havde (skulle have haft) ca 8 millioner af vores kroner :-) 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Det er nok "revisoren" i mig - men jeg synes at brugerne af en betalingsløsning selv har et større ansvar for at være opmærksom på risici når de vælger leverandører. derfor undrer det mig også at folk hovedløst eksempelvis springer videre til en ny udbyder, som har en dårlig hjemmeside, ikke underlagt tilsyn og for den sags skyld heller ikke aflagt regnskab....

Man behøver ikke at være revisor for at have denne holdning til valg af leverandør
Jeg er fuldstændig enig med dig.
Men når man vælger en billig leverandør, som desuden har de svagheder, som du nævner, så burde klokkerne ringe.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at sige, at det i hvert fald var forkert og brud på markedføringslov at de lader det stå på hjemmesiden efter de i 2012 igen kun havde den begrænsede tilladelse.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
Ang. e-pengeinstitut klassificeringen så tror jeg ikke på at de melder det ud på deres hjemmeside hvis det ikke passer, SÅ useriøst tror jeg ikke ewire har været, jeg har også læst referencer andre steder til e-pengeinstitut klassificeringen i denne tråd.

men det kan jo ikke findes i arkiv træk fra tilsynet (eller jeg kan ikke) og det er da lidt sjovt at tilsynet i dagens meddelelse tydeligt forklarer, at Ewire søgte okt 2013 om tilladelse som E-pengeinstitut

HVIS de var det i 2011 - så skal den ret være frataget dem på et tidspunkt fra 2011 og til 2013?

Så skulle de pludseligt søge igen i okt 2013 hvor deres økonomi var svagere end på noget tidspunkt siden 2011?  Det giver altså ikke megen mening eller? 

alle andre ref i denne tråd stammer mig bekendt fra samme arkiv udtræk fra ewire selv om e-pengeinstitut

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 29 ud af 49 (488 indlæg)