Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdBlock på Amino?? hermed en opfordring...

Side 9 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejendomsinvestor:

Som jeg tidligere har givet udtryk for så bruger jeg ikke adblocker men jeg irriteres så til gengæld grænseløst over de pop-up reklamer der er.

Lever jeg med det? ja.

Bruger jeg mindre tid på Amino end jeg ville have gjort ellers? formodentligt.



Jamen løsningen for dig er lige her: www.amino.dk/plus

Så er der ingen popups og ingen forsidebanner.

Så enkelt og så smukt :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Så ville det jo nok være lidt smartere at lave det hele reklame financieret og stoppe med at opkræve for Plus medlemskab. Lidt det samme som licens på DR. De kan jo heller ikke få i både pose og sæk.

Som bruger vil jeg da hellere have valget. På Amino kan jeg vælge at betale for plus og undgå reklamer eller bruge siden gratis og se reklamer.

Det er da bedre for mig som bruger at jeg kan vælge, fremfor at Amino valgte den ene eller anden model.

Og endnu bedre er det at vi lever en en verden med frie valg, hvor vi selv vælger om vi vil betale for Amino, om vi vil bruge Adblocker, om vi vil gå en tur i det gode vejr, eller måske bare sidde og surmule. Valget er frit.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Skallerup:
Zouheir, hvorfor håber du at de kan hjælpe med at finde fejlen, når Martin lige har skrevet at han og andre Adblock-brugere ikke er ønsket på Amino?


Fordi han er en flink mand og jeg ikke er :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Zouheir Chreih:
Håber de kan hjælpe dig med at finde ud af fejlen i din adblock

I bund og grund er det slet ikke det program det her drejer sig om. Men mere det faktum at i bevæger jer væk fra jeres betalende bruger hvis i ikke prøver på at imødekomme de udfordringer de måtte have ved at bruge jeres side. I stedet for at prøve at diktere hvad jeres kunder har installeret på deres PC. ( Hvilket aldrig vil lykkes for jer ) Bør i spørge dem af hvordan i kan hjælpe med at gøre deres " oplevelse " bedre ved at udvikle jeres software. Alt andet er et selvmål.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
en mere det faktum at i bevæger jer væk fra jeres betalende bruger


Det her har intet med betaling eller ikke betaling at gøre.
Du betaler for Plus og får den ydelse du betaler for.
Men nu vil du have mere og det kan jeg godt forstå, jeg vil også gerne have to liter mælk i Netto, for en liters pris.

Nå, jeg skal på påskeferie og lige nå at afslutte en masse ting.
Jeg har en holdning til adblockere og den har jeg formidlet åbent og ærligt.
Er der nogen der ikke bryder sig om min holdning, er det helt fint med mig.

Rigtig god påske.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Så er der ingen popups og ingen forsidebanner.

Så enkelt og så smukt :-)

Men dog stadigvæk reklamer. Og hvis man er så uheldig at have en Adblocker installeret for at slippe for pop up reklamer andre steder på nettet, så virker hele siden ikke.

Så "enkelt og smukt" er jo nok så meget sagt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Skallerup:
Zouheir, hvorfor håber du at de kan hjælpe med at finde fejlen, når Martin lige har skrevet at han og andre Adblock-brugere ikke er ønsket på Amino?


Kære Martin,

du bringer alt andet end konstruktiv dialog til debatten, så jeg vælger at stoppe den her.

Min tråd handler, og burdre ha handlet om en opfordring. Hvis du læser det JEG har læst anderledes så skal jeg prøve at omformulere mig selv en anden gang, men tror nu andre brugere har læst og forstået mit budskab.

Hvor vidt Martin og andre brugere i dine øjne har ønsket det ene eller det andet, er i mine øjne deres sag. Jeg er ansat her hos Amino, og har som medarbejder, og som menneske altid levet med at jeg har mine egne holdninger og meninger - Og det har jeg også i denne sag.

Du og andre adblock brugere er ikke uvelkomne i mine øjne. men jeg som mediechef, og ansvarlig for salget på amino.dk, har lov til at opfordre alle brugere til ikke at bruge adblock

mere trafik = mere salg = flere penge til os = bedre site og portal til jer

det er netop et fællesskab vi skaber ved at vi, via salget, danner grundlag for at vi som Martin har nævnt, mulighed for at ansætte 4 medarbejdere til at udvikle amino, så vi alle får et bedre, hurtigere, mere brugervenligt sted at være. At du ikke vil bidrage til den del af det ved at slå din adblock fra, er din egen sag, og som sagt igen... du er ikke uvelkommen i min verden

god dag

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Men nu vil du have mere og det kan jeg godt forstå, jeg vil også gerne have to liter mælk i Netto, for en liters pris.

Du skriver selv ved flere lejlighedder at man slipper for reklamer med et Plus abonnement. Så jeg kan nu ikke lige se at jeg forlanger mere end jeg betaler for ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Zouheir Chreih:
du bringer alt andet end konstruktiv dialog til debatten, så jeg vælger at stoppe den her


Jeg forstår ganske enkelt ikke at i skal tjene penge på de brugere som ikke vælger +, altså dem som er på den "gratis" del af Amino. Hvis i ikke kan skabe nok værdi for de fleste på +, er det fordi projektet til dels har fejlet.

Hvis jeg skal være konstruktiv og komme med et forslag, vil det være at i burde tage PopUp reklamer ned fra sitet, og samtidig aldrig aldrig aldrig tillade reklamer med lyd.
Det ville være en slags løsning der kunne få mig til at fjerne Amino fra min AB.

Der er en grænse for hvad man gider glo på, og hvis man ikke finder værdi i +, er det meget at betale 1000kr eller mere om året for at undgå den slags.

Jeg har aldrig haft noget imod almindelige banner, header og footer reklamer, men det er efterhånden et helvede at begå sig på sider med meget trafik, da det næsten altid betyder en alt for stor mændge reklamer overalt.

God påske.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Du skriver selv ved flere lejlighedder at man slipper for reklamer med et Plus abonnement. Så jeg kan nu ikke lige se at jeg forlanger mere end jeg betaler for ?.


Hvor skriver jeg det?

De bedste hilsner

Martin

 

Side 9 ud af 10 (94 indlæg)