Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdBlock på Amino?? hermed en opfordring...

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Gad vide, hvor mange penge Aminos brugere til sammen bruger på markedsføring via adwords, affiliate banners mm. Og tænk hvis alle brugte Adblocker, så disse reklamer blev værdiløse... Ja det ville nok gøre niller naller for en del...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Nu bør Amino jo ikke rende og bruge tid på at lave kodeændringer fordi du installerer et plugin til din browser der ikke virker 100%.

Jo de bør faktisk prøve på at indrette deres software efter de betalende kunder. Det hedder kundeservice. Og til din information er jeg ikke den eneste med det problem. Så det med at det ikke virker hos mig, er vel en af dine sædvanlige gæt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Nej Martin. Det er en "fejl" i jeres software der gør at flere funktioner svigter hvis man har Adblocker installeret. Og hvis du vil have det bekræftet så spørg lige din egen support.


Det er muligt, men en ting er sikkert, og det er at vi ikke bruger fem sekunders udviklingstid på at hjælpe folk, der ikke vil se de reklamer der betaler for festen.
Vi har så mange andre vigtige ting at lave, f.eks. hastighed m.m.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er muligt, men en ting er sikkert, og det er at vi ikke bruger fem sekunders udviklingstid på at hjælpe folk, der ikke vil se de reklamer der betaler for festen.

Ser betalende PLUS medlemmer da også reklamerne?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Jo de bør faktisk prøve på at indrette deres software efter de betalende kunder. Det hedder kundeservice. Og til din information er jeg ikke den eneste med det problem. Så det med at det ikke virker hos mig, er vel en af dine sædvanlige gæt.

Jeg har ikke skrevet det kun er dig det ikke virker hos, men at det ikke virker fordi du har installeret et plugin der ikke virker 100 % godt, dermed kan du vel læse mellem linjerne at det dermed naturligvis heller ikke virker med andre der bruger samme fejlfyldte plugin (?).

Amino gør jo netop en masse for at indrette siden efter ikke kun betalende kunder, men alle brugere. Det tager tid at få et site til at virke godt i alle browsere og på alle enheder, men man kan ikke også forlange at man skal tilrette et site efter alle mulige fejlfyldte plugins og tilføjelser folk laver til deres browsere.

Hvis du vælger at installere et plugin der er fejl i, så må du jo leve med konsekvensen eller afinstallere dit fejlplugin, længere er den jo ikke.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er muligt, men en ting er sikkert, og det er at vi ikke bruger fem sekunders udviklingstid på at hjælpe folk, der ikke vil se de reklamer der betaler for festen.
Vi har så mange andre vigtige ting at lave, f.eks. hastighed m.m.

Jeg er helt med på at i ikke vil bruge "tid" på ikke betalende medlemmer. Men som jeg også skrev i starten, er jeg jo Plus medlem. Og havde derfor en forventning om at i ville prøve på at til rette jeres software efter de betalende medlemmer. Især nu da i skal igang med at give Amino en overhaling.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Thomas Frost:
Hvis du vælger at installere et plugin der er fejl i, så må du jo leve med konsekvensen eller afinstallere dit fejlplugin, længere er den jo ikke.

Jeg tvivler da på at Google ville lave et plug ind med så mange fejl som du mener det har https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom 

Men du ved måske mere om det end de selv gør ?.

Hmm Jeg er imod Adblocker, men at giv en link til den i debatten gør...jeg bliver nysgerrig!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Jeg tvivler da på at Google ville lave et plug ind med så mange fejl som du mener det har https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom 

Nu er det jo ikke Google der har lavet det plugin - hvilket de sikkert også ville få modvind for i forhold til at de selv driver en stor og habil AdSense og AdWords forretning.

Pluginnet er et tredje-parts plugin som ligger i Chrome Web Store.

Jeg bruger selv Adblock og er ganske glad og tilfreds med alt hvad det medfører sig. Også den "manglende funktionalitet" (som det jo ikke er) på Amino.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Jeg er helt med på at i ikke vil bruge "tid" på ikke betalende medlemmer.


Vi bruger masser af tid på ikke-betalende medlemmer, tro mig!
Vi stiller servicen til rådighed, svarer support, laver videoer og 100 andre ting.
 

Michael:
Men som jeg også skrev i starten, er jeg jo Plus medlem. Og havde derfor en forventning om at i ville prøve på at til rette jeres software efter de betalende medlemmer. Især nu da i skal igang med at give Amino en overhaling.
 

Nej, vi kommer aldrig til at optimere Amino, så det virker med Adblocker, det er helt sikkert.
At du betaler for Amino Plus, har ikke noget med de andre annoncer at gøre.
Du betaler for at fjerne popups og forsidebanneret, ikke de andre.
Skulle vi fjerne dem for Plus'er, skulle vi sætte prisen op.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)