Hej Amino,er
Jeg var gået igang med planlægning og opbygning af min hjemmeside og lavet reklamer klar mens jeg passede mit arbejde. Jeg kan oplyse med hoved på blokken jeg ikke har sagt noget til mine kunder ! Mit problem er så at jeg modtager en bortvisning hvor de påstår jeg har lavet markedsføring uden deres viden og vil stjæle deres kunder. Her efter er 2 advokat breve med anklager om løgne og om jeg vil stjæle deres kunder ? Mit spørgsmål er til Amino,er er det forbudt at lave en hjemmeside, der IKKE er online og reklamer der ikke er udgivet. De har fundet ud af at jeg har cvr nr og måske fundet noget på netnationen om mit domænenavn som ingen kendte til i forvejen. Jeg har ikke lagt min side op på søgemaskiner inu, men deres advokat påstår dette skulle være en lov overtrædelse og kræver erstatning hvis nogle af deres kunder går over til mig. Jeg er helt blank men har talt med en Advoklat som påstår det samme, da han kan slå domænenavnet op. Det skal lige siges at 4 personer i nærmeste familie kender firma navnet + told og skat. Hvordan skulle man kunne kalde dette reklame når ingen kender firma navnet inu og intet er online ? HjÆlp.. og jeg håber der er en der har styr på markedsførings loven på nettet der give mig håbet tilbage, da jeg snart er ved at give op og inden min drøm dør helt hen. Hilsen Schicam |
Hvad er der af klausuler i din ansættelseskontrakt?