Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement på søgeoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et abbonnement hvor vi betaler 5000 kr. hver tredie måned og får lavet søgemaskineoptimering. Een af de ting jeg ved firmaet laver for os er at de linker os op forskellige steder. Dette er en løbende proces, så vidt jeg forstår. 

Mit spørgsmål er: Hvordan foregår søgeoptimering hos jer derude som laver det? Er det almindeligt at det foregår på denne måde som abonnementsform? Er der grund til at få det som en løbende service? Eller er det noget man laver een gang?

Hvad er det egentlig i laver når i laver optimering? (udover at gøre sitet læsevenligt)...

Mvh. Susanne 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:28

Hvis du ikke får noget feedback eller dokumentation på hvad der optimeres eller hvordan så må du godt nok have tillid til virksomheden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:33

Løbende aftaler kan være fine nok, hvis bare man har aftalt hvad der skal leveres undr aftalens forløb - det kan være alt fra overvågning, support, udvikling af indhold eller links, tekniske rettelser osv. Det skal man aftale sig frem til, og det bør i alle fald fremstå af aftalen.

I mine firmaer sælger vi både løbende aftaler, projektafregnede aftaler og performanceafregnede aftaler. De har hver især sine fordele og ulæmper - og i sidste ende er det op til kunden vælge, men kyndigt vejledning fra leverandøren.

I alle fald: Sørg for at aftalen er gennemskuelig, at forstår hvad det er du køber, og stoler på dem du overlader det til.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:43

Og ditto her. Jeg tør godt vove det ene øje og påstå, at rigtig mange "løbende aftaler" ikke indebærer meget arbejde fra SEO firmaets side. Det er derfor - som deMib skriver - afhængigt af bl.a. konkurrencesituationen m.m., om der er god grund til at have en fast aftale eller blot en aftale om, at der kan "linkes lidt mere op" etc. ved behov.

Vi arbejder også med projektafregnede aftaler, performanceaftaler målt på enten konverteringer, placeringer eller klik - og meget mere. Der er ikke mange, der passer præcist ind i en standardaftale, så vi opfinder nye aftaler næsten hver gang Indifferent

Gennemskueligheden er vigtig uanset aftalens indhold og grundlag.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)