Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De har 20 millioner i omsætning og nu får de en ny konkurrent :-)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:

Ha' en god aften eller morgen ;-)

Toke

Yes

Det samme til dig Toke

Du kan jo godt tale pænt Wink over there !!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Toke Kruse:

Det er ikke noget, der kommer pga. sidste battle, men noget, som har været planlangt i mange måneder.

Jeg skrev allerede et lille hint i sidste battle til Martin, som lød:

"Ps. Jeg ser at det går godt for Agera... Gad vide, hvor længe de kan få lov til at have det marked for sig selv ;-)" - den blev bare overhørt, fordi fokus var et helt andet sted.

Selvfølgelig vil Martin offentlig tage det med et smil på læben - og selvfølgelig sidder de ikke og klapper i deres hænder ude hos Agera over en gratis-spiller, der vil underminere deres forretningsmodel. Det er jo lidt som at stjæle slik fra børn på højlys dag :-)

Hvis Agera er så mange ansatte, som de er, til at hive 20 mio hjem i omsætning, og stadigvæk ik tjene penge, mig bekendt, hvordan vil du så leverer samme høje service gratis? Med mindre du satser på, at der sælges en masse Billy Billings abonnementer? 

Men fedt med et svar retur, selvom du nu er ligeså flabet som Thorborg, når du annoncerer det i hans egen "borg" ;D

Held og lykke!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:49

Toke Kruse:

@Fashion-Seller

Jeg skal ikke kunne sige, hvorvidt om Agera er 20 fuldtidsansatte eller ej, og om de har omsat for 20.000.000 kr. Jeg er dog sikker på, at markedet er så stort, at der er plads til en spiller, som er gratis for både revisorer og iværksættere. RevisorRating bliver bruger-genereret indhold, hvor revisorerne har en høj interesse i at pleje deres omdømme og iværksætterne har interesse i at hjælpe andre med at henvise en god revisor. Det kræver ikke 20 mand.

Om jeg er lige så flabet som Martin, må være op til andre at vurdere. Jeg kan konstatere, at jeg er røget øverst op på karmalisten i denne måned, så jeg tror egentlig, at folk synes, det er okay, at jeg trækker en streg i sandet - og ja, jeg er sikker på, at Martin godt kan tage det. Amino er jo et fælles netværk, som er vores alle sammens; uden alle vores kommentarer, var der ikke noget Amino. Så jeg er sikker på, at alt - også lidt konkurrence - gavner Amino. Vi kan selvfølgelig også censurere alt, men hvilket forum ville det så være? Smile

Okay det er ik i samme 3-tilbud stilen? Det havde jeg lige misforstået. Det var også derfor, at det ik gav mening, at det koster en del hos Agera, mens det er gratis hos jer...

Anyway det bliver spændende at se, hvordan det udvikler sig, selvom jeg ik er målgruppen. Noget tyder på, at markedet udvikler sig i en nyt retning, og at der bliver krig ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 22:02

go humor

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 14:35

Toke, off topic men med en god mening bagved) , men jeg er sikker på at hvis du optimerer din hjemmeside til mobilen vil du få flere tilmeldinger.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så er der gået 3 måneder.

Var det det?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der gået et år.

Jeg tror ikke, at Agera så meget som er begyndt at ryste i bukserne.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Agera har nu 50 ansatte og laver godt 40 millioner i år. Vi er førende i Skandinavien og er på vej ind i Holland.
Så nej, vi ryster ikke så voldsomt :-)

Dbh Martin

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)