Derudover mener jeg ikke at Jubii er en søgemaskine, men en portal (eksperter, ret mig hvis jeg er forkert på den), så den burde vel ikke høre til afstemningen, og MSN burde så tilføjes da den også er en af markedets store spillere :)
Undskyld jeg bryder ind, men jeg har et tillægsspørsgmål, som jeg mener supplerer denne tråd ganske godt. Er du uenig så sig til, så opretter jeg en seperat tråd.
Til jer der bruger "alle de store" eller flere søgemaskiner. Hvordan bruger I så søgemaskinerne? Er der specifikke ting der er bedre at søge efter på Google vs MSN og omvendt? Eller søger I på "nøgne damer" (eller hvad I nu søger på he he) både på MSN og Google?
Du skal da være velkommen. Jeg er en af dem der går ind for en helt åben og ucensureret debat.
Søgeresultaterne på Goggle er efter min mening styret af penge. Betal ved kasse 1 og få en fin placering. På nogle af de mindre søgesider, er det ikke muligt at "sponsorerer" sin placering og derved afspejler søgeresultatet dels SEO og dels indholdet på siden.
WideEyes - Virtual Tours:
Er der specifikke ting der er bedre at søge efter på Google vs MSN og omvendt?
Det giver forskellige resultater at søge efter det samme emne på de forskellige søgesider og det kan være en fordel hvis man søger efter alt muligt andet end nøgne damer.