Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal der bydes Funkyskins.dk er sat på Auktion. køb 2 billige shops

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Så skal der bydes...

Om dette er klogt gjort er jeg ikke klar over, men beslutningen er taget. Jeg sætter hermed Funkyskins.dk og Funkyskins.com på Auktion. Mindste bud for begge shop er 12.000 og auktionen løber frem til næste onsdag kl. 12.00. De 2 shops ligger på en magento platform hver for sig, men med samme backend.

Hvad følger med i købet udover de 2 shops

3 x domæner

webhotel for 1 år bliver betalt af sælger

dk. shop med unike danske tekster (seo venligt - ingen duplicate content) køre i DDK.

com. shop oversat fra dansk til engelsk - køre i Eur.

Div. banner til bla. Affiliate i forskelige formater. Nogle med med levende indhold (html)

Flash Guide

1385 Facebook likes

100 % fuld fungerende shops 

Shops er baseret idag som dropship fra 2 leverandører inden for Europa. Shoppen har eget udviklet special dropshipmodul- Leverandøraftaler kan overtages, men skal evt. genforhandles. Begge leverandøre har et meget større produktsortiment end shoppen idag tilbyder.  

Auktionen løber som sagt til på næste onsdag kl. 12. Alle bud modtages og behandles anonymt og ønskes tilsendt på mail til info@firmagavexperten.dk. Modtages der bud inden for de sidste 15. min. på auktionensdagens slut tidspunkt forlænges auktionen med 15 min.  

Ps. Alle spørgsmål kan stilles til info@firmagavexperten.dk eller ved kontakt på tlf. 5614 3132

Pps. De 2 shops er udelukkende sat på auktion pga. manglende tid til siderne. og et ønske om et hurtigt salg så nye kræfter kan overtage nogle spændende shops.

Mvh. Henrik  

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Jeg synes det er en sjov niche, men mangler lidt oplysninger for at vide om det er relevant. JEg spørger herinde, da jeg er helt sikker på at der også er mange andre der gerne vil vide det samme

1) Hvad er der af besøg / omsætning?

2) Hvor kommer de besøgende fra? AdWords, Facebook annoncering, organisk trafik eller?

3) Hvor gammel er shoppen?

4) Hvorfor skal jeg betale dig 12.000 frem for selv at lave en shop fra bunden med samme indhold og selv finde leverandørerne? Dvs. hvad er din primære konkurrencefordel?

Hilsen Morten

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:56

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Henrik

Jeg synes det er en sjov niche, men mangler lidt oplysninger for at vide om det er relevant. JEg spørger herinde, da jeg er helt sikker på at der også er mange andre der gerne vil vide det samme

2) Hvor kommer de besøgende fra? AdWords, Facebook annoncering, organisk trafik eller?

4) Hvorfor skal jeg betale dig 12.000 frem for selv at lave en shop fra bunden med samme indhold og selv finde leverandørerne? Dvs. hvad er din primære konkurrencefordel?

Hilsen Morten

Jeg spørg om det samme.
Du må gerne gerne sende mig info omkring det på mail:info(a)dc-invest.dk 

Mvh.
Danny 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 12:53

Hej alle,

Jeg er rigtig glad for jeres svar og spørgsmål, men hvis jeg skal sidde og besvare alle de spørgsmål der kommer her i tråden, vil det ikke hænge sammen for mig mht. mindsteprisen der er sat. Shoppen har jeg tilbage i 2012 givet 40.000 kr. for dertil kommer ændringer på siden samt div. til 18.000 kr. Altså en samlet pris på 58.000 kr. Jeg vil rigtig gerne besvare spørgsmål, men kontakt mig på tlf. 5614 3132 eller mail mig på info@firmagavexperten.dk med disse.

På forhånd tak:-)

Henrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:20

Hej alle,

Jeg er rigtig glad for jeres svar og spørgsmål, men hvis jeg skal sidde og besvare alle de spørgsmål der kommer her i tråden, vil det ikke hænge sammen for mig mht. mindsteprisen der er sat. Shoppen har jeg tilbage i 2012 givet 40.000 kr. for dertil kommer ændringer på siden samt div. til 18.000 kr. Altså en samlet pris på 58.000 kr. Jeg vil rigtig gerne besvare spørgsmål, men kontakt mig på tlf. 5614 3132 eller mail mig på info@firmagavexperten.dk // */ // ]]> med disse.

På forhånd tak:-)

Henrik

[/quote]

Du må da være den mest useriøse sælger jeg nogensiden har mødt.

1) Jeg er fuldstændigt ligeglad med hvad DU har givet for shoppen og hvad DU har brugt af penge. 

2) Du nægter at give relevante oplysninger. I min verden fortæller det at du har noget at skjule.

3) Jeg vil tro at de oplysninger der bedes om - af mig fx. - dem ville du kunne finde frem i løbet af maks. 1 time. Dvs. din "normale" timepris er mere end 12.000?

4) 

Henrik:
Jeg er rigtig glad for jeres svar og spørgsmål, men hvis jeg skal sidde og besvare alle de spørgsmål der kommer her i tråden, vil det ikke hænge sammen for mig mht. mindsteprisen der er sa

Henrik:

[quote user="Henrik"]r. Jeg vil rigtig gerne besvare spørgsmål, men kontakt mig på tlf. 5614 3132 eller mail mig på info@firmagavexperten.dkmed disse.

Disse 2 sætninger hænger jo ikke sammen. Hvis jeg skriver til dig og spørger, og Danny skriver til dig og spørger om det samme, og hvis en 3. og 4. interesseret skriver og spørger - om det samme. Hvad ville så være hurtigst? At svare i tråden eller svare her person individuelt???? 

Blot så der ikke skal være nogen forvirring eller usikkerhed, så er jeg ikke længere interesseret - men det havde du nok gættet Stick out tongue

Mvh

Morten

Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 13:23

Hej Morten,

Jeg er ked af du misforstår mig. Jeg prøver på ingen måde at skjule noget. Alle har selfølgelig ret til at få svar på deres spørgsmål. Når jeg skriver, det ikke hænger sammen med mindsteprisen, hænger det sammen med, at mindsteprisen der er sat er utrolig lav i forhold til, at man får en fungerende shop med en masse potentiale m.m. Derudover ønsker jeg, at kunne planlægge min tid og besvare de spørgsmål der måtte komme hen af vejen via mail eller tlf. og ikke her på Amino, da det er nemmere for mig på den måde. Jeg kan sagtens se hvor du vil hen 12.000 kr.  er ganske mange penge i timen, men desværre betyder det noget for mig at have købt en side til 58.000 kr. og sælge den nu ca. 2 år efter for 12.000 kr:-( Men for at besvare nogle af dine spørgsmål er der lidt svar her:

svar: Besøgstal / Omsætningen, vil jeg rigtig gerne besvare via mail eller tlf. da disse oplysninger kun vedrører en evt. køber.

svar: De besøgende kommer idag kun organisk, men AdWords og Facebook m.m. vil være den perfekte annoncering for siden.

svar: Shoppen blev overtaget medio 2011 og gik i luften igen dec/jan. 2011/2012

svar: Du får meget mere for de 12.000 end, blot det at lave en shop, med indhold og finde leverandører.

Mvh. Henrik.

Ps. Til alle der er interesseret. Bare kom med jeres bud, det må jo gerne blive spændende:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)