Hej Alle, Så skal der bydes... Om dette er klogt gjort er jeg ikke klar over, men beslutningen er taget. Jeg sætter hermed Funkyskins.dk og Funkyskins.com på Auktion. Mindste bud for begge shop er 12.000 og auktionen løber frem til næste onsdag kl. 12.00. De 2 shops ligger på en magento platform hver for sig, men med samme backend. Hvad følger med i købet udover de 2 shops 3 x domæner webhotel for 1 år bliver betalt af sælger dk. shop med unike danske tekster (seo venligt - ingen duplicate content) køre i DDK. com. shop oversat fra dansk til engelsk - køre i Eur. Div. banner til bla. Affiliate i forskelige formater. Nogle med med levende indhold (html) Flash Guide 1385 Facebook likes 100 % fuld fungerende shops Shops er baseret idag som dropship fra 2 leverandører inden for Europa. Shoppen har eget udviklet special dropshipmodul- Leverandøraftaler kan overtages, men skal evt. genforhandles. Begge leverandøre har et meget større produktsortiment end shoppen idag tilbyder. Auktionen løber som sagt til på næste onsdag kl. 12. Alle bud modtages og behandles anonymt og ønskes tilsendt på mail til info@firmagavexperten.dk. Modtages der bud inden for de sidste 15. min. på auktionensdagens slut tidspunkt forlænges auktionen med 15 min. Ps. Alle spørgsmål kan stilles til info@firmagavexperten.dk eller ved kontakt på tlf. 5614 3132 Pps. De 2 shops er udelukkende sat på auktion pga. manglende tid til siderne. og et ønske om et hurtigt salg så nye kræfter kan overtage nogle spændende shops. Mvh. Henrik
|
Hej Henrik
Jeg synes det er en sjov niche, men mangler lidt oplysninger for at vide om det er relevant. JEg spørger herinde, da jeg er helt sikker på at der også er mange andre der gerne vil vide det samme
1) Hvad er der af besøg / omsætning?
2) Hvor kommer de besøgende fra? AdWords, Facebook annoncering, organisk trafik eller?
3) Hvor gammel er shoppen?
4) Hvorfor skal jeg betale dig 12.000 frem for selv at lave en shop fra bunden med samme indhold og selv finde leverandørerne? Dvs. hvad er din primære konkurrencefordel?
Hilsen Morten