Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Truenordic - kender nogen det firma

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Nu spørger trådstarter jo direkte til, om nogen har prøvet det - så det ville da være mærkeligt hvis der kom anbefalinger fra folk som IKKE har prøvet firmaet eller som IKKE er i firmaet. 

Folk der har prøvet og folk der er i firmat kan ikke sammenlignes. De kommer med hver deres forudsætning for at rose produktet. Den mest ærlige mening år man fra folk er IKKE er ansat eller på anden måde har økonomiske fordele af at fortælle om firmaet/produkterne.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis virksomheden baseres på at du skal finde andre sælgere og at du bliver belønnet for dette, så er det efter min bedste overbevisning noget lort. 

Pyramidespil og lignende hvor der kun er gevinst for de første og største snydere kan aldrig anbefales. Det er og bliver humbug og forsøg på at sælge noget der er uladsiggørligt!

om Truenordic er et firma der er bygget op som en pyramide aner jeg INTET om.

Tænker det er fornuftigt at lade tvivlen komme dem til gode og så minde sig selv om den gode gamle talemåde: Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det sandsynlivis også tilfældet..."

Held og lykke med det hele 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Folk der har prøvet og folk der er i firmat kan ikke sammenlignes. De kommer med hver deres forudsætning for at rose produktet. Den mest ærlige mening år man fra folk er IKKE er ansat eller på anden måde har økonomiske fordele af at fortælle om firmaet/produkterne.

Se mit forrige svar til Ib. 

At starte som partner/konsulent i et MLM firma svarer til, at du overvejer at starte som franchisetager (bare i meget mindre målestok selvfølgelig).

Men hvis du overvejede at investere kr. 230.000 i at åbne en Rema 1000 - ville du så spørge Rema 1000's kunder, eller andre, som ikke havde økonomiske fordele i at fortælle om Rema som franchise koncept - eller ville du spørge andre, som også havde prøvet at åbne en Rema 1000 - eller som i det mindste havde erfaring med at drive en franchise?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Bruun Rasmussen:
Hvis virksomheden baseres på at du skal finde andre sælgere og at du bliver belønnet for dette, så er det efter min bedste overbevisning noget lort. 

Pyramidespil og lignende hvor der kun er gevinst for de første og største snydere kan aldrig anbefales. Det er og bliver humbug og forsøg på at sælge noget der er uladsiggørligt!

Hvis virksomheden PRIMÆRT baserer sig på, at du skal finde andre sælgere, og den PRIMÆRE indtægt kommer fra dette - så er det ulovligt - og kan derfor selvfølgelig ikke anbefales. 

I et lovligt MLM firma får du provision af den øgede PRODUKTOMSÆTNING du genererer ved at finde ENTEN nye kunder ELLER nye konsulenter ELLER en kombination af begge - og dette er der jo intet skummelt i. Jo større omsætning du genererer til firmaet, jo større provision får du - sådan fungerer salg jo i det meste af verden.

Mange kan dog ikke finde ud af forskellen på at opnå provision for øget produktomsætning og på fortjeneste ved at rekruttere nye partnere - de tror det er det samme, hvilket selvfølgelig er noget vrøvl. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Folk der har prøvet og folk der er i firmat kan ikke sammenlignes. De kommer med hver deres forudsætning for at rose produktet. Den mest ærlige mening år man fra folk er IKKE er ansat eller på anden måde har økonomiske fordele af at fortælle om firmaet/produkterne.

Jeg er ret uenig med dig. Ser man bort fra at dette handler om MLM, så mener jeg faktisk at alt nærmest er modsat. Og hvorfor dog ikke lytte til begge sider. Hvorfor får man nogle steder noget ekstra hvis man anbefaler andre. Det er altså ikke kun i MLM det sker.

I mine øjne syntes jeg det er super ærgerligt at nøjes med at lytte til folk der ikke har noget som helst med firmaerne/produkterne at gøre.

Når det handler om MLM og have prøvet det, så handler det i mine øjne (når indlægget er på Amino) om at have kendskab til forretningsdelen og ikke bare "prøvet produkterne", og forudsætningen som du snakker om, ser jeg lidt anderledes på. Her syntes jeg faktisk du misforstår MLM. Og derfor syntes jeg selvfølgelig at både folk der prøver at tjene penge på det nu og folk der har opgivet bør lyttes til. MLM bygger jo på tilbagevendende kunder, så hvorfor være uærlig, det handler netop om at være så ærlig at kunderne vender tilbage igen og igen.

Alle steder lytter man jo nærmest til folk der har økonomiske fordele, og alle steder ønsker man at kunderne vender tilbage.

Og som jeg opfatter trådstarter, så er det forretningspotentialet der er det interessante. Derfor er det vigtigt at få input fra andre der har stået i samme situation. :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot lige for at cementere Truenordics integritet og produktansvar 100 % fast - så er Truenordic et kunde drevet firma og omsætningen genereres primært fra tilfredse kunders køb og genkøb.

Vi har alle haft alenlange diskussioner om MLM med folk der ikke kender branchen -  " den uautoriserede mekaniker" der tror at han ved hvad han taler om.....   Lad os ikke bruge denne tråd til at svine et seriøst dansk firma til, men fokusere på det der spørges ind til.

Der stilles spørgsmål ved om folk der er involverede i Truenordic kan svare objektivt - hertil er svaret - kan folk der ikke er med i Truenordic svare på noget som helst ????? Jeg forstår ikke helt logikken i det spørgsmål...

Forretningspotentialet er massivt i Truenordic og aflønning foregår KUN pr solgt produkt.  Produkterne er alle dansk anmeldte produkter der har sin berettigelse i kosttilskud markedet og ALLE figurerer individuelt blandt de bedste produkter i sin branche. 

Truenordic står for at lave det Network Marketings firma der bliver det hvide får i flokken og som til alle tider vil overholde lovgivning og etisk markedsføring.  Folk der ønsker at debattere dette, er velkomne til at kontakte mig på 22586734 og vi kan få banket fakta på plads momentant.

Når dette er sagt, så vil jeg opfordre jer der leder efter et seriøst hjem i Network Marketing, et sted i ved i med fred og ro kan bygge en forretning, et sted hvor i ved at i om 10 år kan se tilbage på en lang og sjov rejse og vide at i gjorde det, at vurdere vores mulighed og selv begynde at bruge produkterne... Det er en dobbelt win win vi har her.

Jeg trækker mig fra diskussionen nu - mit nummer er åbent for dialog.
/ morten

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nielsen:
" den uautoriserede mekaniker" der tror at han ved hvad han taler om..... 
No

Hvad kendskab har du til dette og denne, hvem det så end er ??? Wink

Men du gør samme fejl som du beskylder andre for i tråden, at ikke kende til, nøjagtig det samme med digWink No

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ok - set i baklyset så var min formulering ikke så heldig her ......  Min pointe er at når man har brug for et fagråd- så spørger man en fagmand - en der har indgående kendskab.....  Man spørger ikke en der overfladisk har kendskab til en branche eller et produkt... 


Håber at korrigeret min lidt uheldig formulering..

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)