Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netnationen.dk mangler data? eller tager jeg fejl

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er daglig bruger af www.netnationen.dk for at holde øje med domæner der bliver slettet og suspenderet men den har ikke indhold data i laaaang tid nu - er der nogle der ved om servicen ikke længere virker og hvilket andre alternativer findes der hvis den ikke længere virker?

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 08:57

Nej, jeg har også undret mig over det, troede  egentlig bare det var Safari der ikke gad siden længere :)

Må da håbe det kommer til at køre igen inden så længe :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 09:12

Martin Friis Guldborg:
er der nogle der ved om servicen ikke længere virker og hvilket andre alternativer findes der hvis den ikke længere virker?

Hej Martin

Netnationen er generelt/kan være op til flere måneder bagude. Vi lancerede for år tilbage en service, en service som viser dig alle de frigivne domæner med det samme de bliver frigivet hos dk-hostmaster. Vi har en komplet liste klar hver morgen typisk indenfor en time. Vores system har ligeledes muligheden for at sende dig en e-mail med listen, denne sendes til dig, typisk kl 00:45-01:00 hver morgen og har en fuld liste over de netop frigivne .DK domæner.

Trykker du Information linket på vores forside, er der et direkte link til servicen. Der er ligeledes et link til en service hvor du kan slå op hvilke domæner der ligger på et givent ipnummer, en anden mulighed er historik for dette ip flere uger bagude.

Vi kører stadig tilbud på .DK til 44,00 kr, inklusive moms.

Mvh WebHosting A/S

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 09:50
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)