Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop ANBEFALINGER???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas! Undskyld det sene svar. En hosted solution betyder at at din webshop platform ligger i et beskyttet miljø hos en udbyder som sørger for at opdatere din løsning og udvikle forskellige integrationer. Det modsatte som er open source f.eks Magento, Joomla, Wordpress er installationer som du typisk selv installere på en server som du så har hosted hos en udbyder du selv vælger. Begge løsninger har fordel og ulemper. Jeg nævnte det blot for at du kunne få en ide om hvad du vil kræve af dit system. Andreas fra Just Media har også givet et indspark på en hosted solution. Jeg er selv lidt farvet i denne sag så jeg vil helst ikke ind på en salgstale :-) 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:14

Flemming Kjær Vibjerg:
Det modsatte som er open source f.eks Magento, Joomla, Wordpress er installationer som du typisk selv installere på en server

Forkert. Utroligt mange webbureauer tilbyder opsætning af open source systemer, og rigtig mange tilbyder også open source som hostede solutions. Dvs, de sørger for opsætning, udvikling, hosting og vedligeholdelse.

Så den eneste forskel på lukkede og åbne systemer, er efterhånden åbenheden, dvs. i hvor høj grad er der mulighed for som kunde at skifte den ene udbyder ud med den anden. Vælger man at benytte open source, kan man meget lettere skifte udbyder, end man kan med et lukket hostet system.

Nu du henviser til Just Media som værende neutral deltager i tråden, så skylder du også at fortælle, at I er samarbejdspartnere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

Hvad er dine forudsætninger for at kunne tage penge for individuelle kostplaner?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:03

Mark Guldbrandsen:
Til det du vil sælge vil det være naturligt at have en blog ved siden af, så du kunne jo overveje Wordpress sammen med woocommerce?

Ja, WooCommerce er rimelig simpelt. Jeg er ved at skrive nogle guides til, hvordan du opsætter WooCommerce til WordPress, hvis du er interesseret. Første del er her.

Når du sælger kostplaner, er det oplagt, at du hele tiden skriver masser af blogindlæg om emnet samme sted. Her er WordPress også virkelig godt, da det er let og overskueligt at finde ud af. Der er en grund til, at de fleste blogs er lavet i WordPress. :D

Held og lykke med det.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:45

Selvom WordPress WooCommerce og Magento websops kan bruges til at sælge digitale produkter, så ville jeg tage et kig på EasyDigitalDownloads.com og dennes extensions også. 

EasyDigitalDownloads er ligesom WooCommerce beregnet til WordPress Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)