Hejsa Jeg er ved at undersøge muligheder for at starte en webbutik. Hvordan starter man med at tage kontakt til grossister. Jeg har læst at det ikke altid er nemt at få dem til at sælge til webbutikker. Produktet jeg vil sælge fås overalt i dagligvarehandlen. Der er dog få webkonkurrenter............................................jeg har også hørt at der faktisk ikke er avance på dagligvarer (ikke mad)........da de store kæder dominerer markedet. Er der nogen af jer der har erfaringer med disse grossister?. Jeg ved hvem der skal kontaktes jeg vil dog lige konferere dette med jer |
Hej !
Jeg ved at der er meget lille avance på feks. dyrefoder og det samme gælder helsekostprodukter, bøger osv. Ihvertfald i forhold til tøj og sko..
Vi køber af og til lidt varer fra Urtekram, og der er ikke meget at spare i forhold til supermarkederne, nogle ting er tilmed dyrere at købe fra forhandleren end fra supermarkederne, men det tjener de nok heller ikke på men håber at kunderne putter noget mere i vognen( Knald tilbud , fødselsdagspriser osv.)
Vi har haft lidt udfordringer i forhold til at komme til at sælge sko på nettet og oplever stadig modstand fra forskellige sider, men hvis man bruger lidt vedholdenhed, gode talegaver og charme (.; så kan meget jo klares....og så er det jo vigtigt at man TROR på konceptet selv. Det smitter af på dem der sælger det.
Er det en forretningshemmelighed hvad du har i tankerne ;-) ????? Det er jo altid spændende med nye ideer.
Jeg kommer lige til at tænke på at nogen burde starte en slikbutik på nettet....så kunne man bestille ungernes lørdagsslik der og behøvede ikke at have plageriet i køerne i de fysiske butikker...måske......
Held og lykke med dit projekt !
Mange hilsener
Stine