Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til salg af en kendt kunstners plakater online

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. May 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stender,


 

jeg lige tilmeldt mig Amino, fordi jeg så dit indlæg vedr. salg af Hornslets plakater.

 

Min første tanke da jeg så hjemmesiden var desværre nedslående - for efter at have set et par af Horslets udstillinger i Sønderborg, var mine forventninger i den grad skruet op til noget ala, "nå hvad har han nu fundet på, får man slynget maling op på skærnen i det sec. man entre stitet?"

 

Det gjorde jeg ikke, så jeg blev skuffet og sad tilbage med en ret flad fornemmelse.

 

Lad det være sagt med det samme, sitet fungere, der er masser af info. man kan bestille osv. ikke noget at komme efter der overhovedet, men startsiden kunne lige så godt have været en annonym startside for f.eks salg af gamle dvdér

 

 (tilføjer lige her at jeg absolut ikke selv kan lave hjemmesider, men er en kreativ, kunstinteresseret, marketingkvinde som kraftigt overvejer at starte egen virksomhed : ))

 

Jeg synes ikke at designet på sitet stemmer overens med hvad Hornslet står for som kunstner og det synes jeg er ærgerligt, når du nu arbejder med en kunstner, der har en så markant profil.

 

Lav en  startside som straks fortæller os hvem Hornslet er! Jeg ved godt at man straks præsenteres for nogle af hans værker - men jeg sidder bare med en flad fornemmelse af at sitet mangler noget.

 

Der er et reklamebureau i Vejle (som jeg ikke har arbejdet for eller med, men meget gerne vil arbejde med i fremtiden en gang) det hedder Marginal - prøv at besøg dem på www.marginal.dk , de er ved at svømme over med vandvid og her er der også nogle gode links til bl.a.  billedekunstnere på sitet.

 

Ret beset er det jo fuldstændigt ligegyldigt, hvad jeg mener om sitet, men jeg ville bare dele mit umiddelbare indtryk af sitet med dig.

 

Ellers er det bare med at få gang i noget PR - I har som andre udøvende danske kunstnere ret begrænsede midler - undervurder ikke det at få en 8-9 linier i damebladene, der er plakat købere alle vejne - Har I kontaktet kunstprogrammerne på tv?

 

Jeg er lidt flad på ideer lige nu, for jeg skal have afsluttet en tekst for en kunde (også kunstner med begrænsede midler)

 

Men hvis du efter ovenstående svada er interesseret, vil jeg gerne senere komme med indput vedr. øget internetplakatsalg.

 

Hilsen

 

Anita Andersen

Der håber at hun ikke får for mange bank for indslaget : )

 

 

 

 
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg læste dit indlæg kom jeg til at tænke på Benny Doré, der har lavet screensavere og desktop-baggrunde (f.eks. kalendere) af en del af sine billeder. Det synes jeg var smart, og jeg brugte hans kalendere engang - og jeg tror det har eksponeret hans kunst for mange, han ellers ikke var nået ud til. Og så er det oven i købet billigt.


Hans site er her:

 


 

Måske kan ideen bruges - eller trigge en anden. :)
Tilmeldt 23. May 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg blot for at uddele roser! Hvis det er dig, der har sørget for at få 2 helsiders omtale af Hornslet i Børsen - vil jeg blot sige godt gået. Håber besøgstallet på sitet eksploderer og I får solgt nogle plakater.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)