Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger hos "joboclean"

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Når noget lyder for godt til at være sandt -så er det vel fusk i dine ører??

Les-Legends tidligere erfaring kan ikke bruges i denne sammenhæng - da vi snakker om forskellige virksomheder.

Vi skal have begreberne på plads - syntes det er synd i spilder en person for en god arbejdsplads - som mange er glade for.

Men igen - det er let at komme med "ubegrundede " beskyldninger bag et "anonym" tastatur.

Tænk en tanke -hvis Roboclean havde noget som helst at skjule - hvorfor bruge mange penge og tid på at gøre opmærksom på sig selv.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:22

Den glade far:

Men igen - det er let at komme med "ubegrundede " beskyldninger bag et "anonym" tastatur.

Hvem er du egentlig selv, Glade far?

Som jobbet er beskrevet på nettet, ser der ikke lige ud til at være noget galt, men jeg ville da også lige tjekke med en relevant fagforening, før jeg sagde ja. Egentlig er 23 kilo vel ikke for meget - der er formentlig på længere sigt knyttet nogle salgsmål til jobbet, som gør lønnen relevant. Hvis bare grundlønnen bliver betalt, og forholdene i øvrigt er OK, er der vel ikke noget galt ved at arbejde for nogen, der betaler godt?

mvh Hans 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:30

Nu hænger kørende sælgere vel ikke på dørene i disse tider - og da slet ikke de gode af dem.

Så for at tiltrække arbejdskraft virker 23k vel ikke som et sindsygt højt beløb.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 01:23

Tja og hvis man selv skal stille med bil og telefon er det da ikke en speciel stor hyre,

og får man ikke solgt noget, og kun holder salgsløse demoer får det nok en hurtig ende.

Jeg drømmer forøvrigt om den dag jeg bliver så velhavende at jeg er villig til at betale

kr 16.000,- for en støvsuger, sagt med andre ord, og ikke for at være negativ, så tror

jeg det er meget op ad bakke med en støvsuger til den pris, medmindre den evt også

kan slå græs og rydde sne.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:09

Den glade far:

Du arbejder med speciel produceret varer - hvad er det for nogle varer??

Skal man passe på med at søge arbejde ved dig??

Jeg importere handsker fra østen!

Man skal ikke søge job hos os, hvis man ikke forventer at ens arbejdsgiver stiller krav til en og forventer nogle resultater. Derudover må jeg advare mod både ironi og sarkasme, som er temmelig brugt på kontoret!

Den glade far:

Du syntes arbejde i Roboclean "lugter" - hvad har du det i???

ALT får konsulenter på skrift - intet  skjult. Roboclean får lavet materiale i samarbejde med advokat.

Fordi Roboclean giver højere løn and "dig" og andre er vel ikke ensbetydende med det "lugter".

Jeg synes at det lugter, hvis man tilbyder en høj løn til ufaglærte, for et job, hvor der tilsyneladende ikke stilles nogle krav.

Det synes jeg er meget mærkeligt og minder om de virksomheder, som står med deres støvsugere på kræmmermarkeder og messer og sælger en alt for dyr støvsuger!

Hvad får I forresten jeres leads fra ?

Den glade far:

ALT får konsulenter på skrift - intet  skjult. Roboclean får lavet materiale i samarbejde med advokat.

Det er også helt fint, men jeg vil altid råde folk til at få tjekket deres kontrakt hos en fagforening, især en ung mand, som skal ud og have sit første rigtige job.

Den glade far:

Lad os mødes og tage en debat omkring dette - da Roboclean føler sig meget krænket af dine " luftkasteller ".

Hmm, det kan jeg ikke rigtigt se nogen grund til!

Jeg føler mig også krænket over anonyme debattører, som går til angreb, uden at jeg reelt kan vide hvor du kommer fra!

Men da du har læst min profil, kan du også se et link til min hjemmeside, hvor mit telefonnummer står.

Du er altid til at ringe, når du selv har afsløret dit anonyme jeg...

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:24

Hej les-legend ´

Jeghar en ven som også har arbejdet for roboclean for næsten 2 år siden og han siger man dengang skulle "låne" en maskine til 12.995 men de skulle have sikkerhed via et lån som først trådte i kraft senere. men han fik kun tilbudt 15000kr. om mdr. og skulle have en masse kundebesøg, for at kunne få hans 15000, hvis han ikke havde ALLE dem eller hvis kunderne ik var hjemme, så fik han ikke de penge, han skulle også være selvstændig og selv betalte for benzin og telefon.

Han SKULLE også købe nogle gaver af firmaet og give til kunderne. Dem fik han en regning på og han fik heller ikke hans penge til tiden fra dem.

Da han så stoppede kunne han ikke aflevere maskinen tilbage, de sagde han havde misforstået noget og fordi han var selvstændig skulle han jo købe den.

Jeg tror du skal passe MEGET på med dem, det virker som om de ik har rent mel i posen.... alle kan sige deres advokat har godkendt kontrakten. Men min ven snakkede også med fagforeningen, som sagde der var en masse fejl i den. (kan lige for god ordens skyld ikke vide om det er de samme ejere idag som dengang og eller om der er ændret en del) men dengang skiftede de folk ud som en luder skifter kunder.

Med held og lykke les-legend

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:28

Hej alle sammen.

1000 tak for jeres gode råd.

Nu er jeg blevet klogere, har sagt nej til stillingen, da jeg ikke turde tage nogle chancer hvad det angår.

Jeg har derimod fundet et andet spændende job ved danfoss, og der er 100% ingen "fælder".

- men igen, tusinde tak for jeres hjælp, og tror selv jeg har taget den rigtige beslutning ved at sige nej! =)..

Go' Weekend! 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:32

les-legend --> super!

Tillykke og held og lykke med det nye job...

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:40

Tillykke med dit nye job:-)

Men det kunne da ellers have været sjovt at høre hvad der skete med dig hvis du startede der.

Men måske ham fortaleren for roboclean, kan kaste lys over hvad det er for et firma, så vi ved hvilken slags firma det er??

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:44

Stort tillykke med dit nye job :)

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)