Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger hos "joboclean"

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er lige blevet færdig med gymnasie lign. uddanelse (er 18 år) og har derfor ingen erfaring med salg osv. Men alligevel er jeg blevet tilbudt job som sælger ved firmaet "Roboclean" (www.roboclean.dk). Ummidelbart lyder jobet interesant, men næsten for godt til at være sandt?

jeg skal køre rundt til kunder, og sælge de her støvsugere (til en værdi af 16000).

Hvis jeg tager til 2.5 demoer (kunde besøg) om dagen får jeg en garanti lån på 23.000kr. Og hvis jeg sælger for mere end 23000 får jeg det ekstra. 

Der har været en retsag mod firmaet filterqueen, som også lavede støvsugere. Og synes godt dette firma kunne minde lidt om det. Men jobbet lyder jo godt.

hvad synes i jeg skal gøre? - sige ja eller nej til jobbet? 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:01

sige nej tak, jeg tror du får meget svært ved at finde folk, som vil betale så mange penge for en ukendt støvsuger!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:07

Hej Brian.

Syntes du ikke også at lønningen lyder helt usansynelig høj taget i betragtning af 'les-legendts' tidligere erfaring ? .. hmm ..

Nu skal det lige siges at les-legend er en af mine rigtig gode venner, så jeg foreslog ham at han lige vendte tilbudet herinde en gang, da vi blev enige om at det måske lød lidt for godt til at være sandt.. 

Tilmeldt 4. Oct 07
Skrevet kl. 15:07

men jeg er jo garenteret 23000 hvis jeg altså bare tager ud til de der demoer, og jeg spurgte ham om hvordan jeg lige skulle finde alle de kunder. han sagde at det havde de sørget for, fra alle messer osv de havde været til! 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 18:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du skal virkelig sørge for at få ALT på skrift, for jo lønnen er meget høj!

en butiksansat, som jo også sælger f.eks. støvsugere, for vel omkring 16.000 som ufaglært.

Den lugter, så kan du ikke få det meget præcist på skrift, så drop det! 

Tilmeldt 4. Oct 07
Skrevet kl. 18:10

lige præsis.

Vil spørge ham ad om jeg kan få et "foreslag" på en kontrakt, og læse den RIGTIG RIGTIG godt igennem!.

tak for hjælpen 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 18:17

ellers få HK til at kigge på den, det gør de ofte gratis, fordi de altid er på jagt efter svindlere...

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:05

Godt tip, Brian..

Og god ídé, les-legend.. 

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:22

Hej Brian,

Du arbejder med speciel produceret varer - hvad er det for nogle varer??

Skal man passe på med at søge arbejde ved dig??

Du syntes arbejde i Roboclean "lugter" - hvad har du det i???

ALT får konsulenter på skrift - intet  skjult. Roboclean får lavet materiale i samarbejde med advokat.

Fordi Roboclean giver højere løn and "dig" og andre er vel ikke ensbetydende med det "lugter".

Fordi Roboclean har et godt koncept er vel kun godt. En god og solid virksomhed der sikre sine medarbejdere og sine kunder -

fortæl mig igen hvad der er forkert idet??

Lad os mødes og tage en debat omkring dette - da Roboclean føler sig meget krænket af dine " luftkasteller ".

Mange mennesker er glade for, at arbejde i Roboclean - men man kan desværre ikke gøre alle glade og tilfredse i denne verden. Det ved vi - men vi forsøger at give folk en god arbejdsplads og en god tilværelse.

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:24

Hej Les-Legend,

Du skal bare spørge - så får du selvfølgelig lov til at se og gennemgå en kontrakt med os.

Og du må gerne læse den RIGTIG RIGTIG godt igennem - mange advokater har gjort dette før dig og godkendt den.

Den er jo også lavet af advokat for Roboclean.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)