Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juridisk hjælp søges til ansættelseskontrakt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle,

Jeg skal til at åbne en forretning og i den forbindelse har jeg 2 personer, som jeg skal ansatte.

Findes der en venlig sjæl her, som vil hjælpe mig med at udfærdige en kontrakt til de to til en rimelig pris?

MVH

Playmore

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:20

Hej Playmore, du er velkommen til at ringe for en uforpligtende snak-eller maile- og et tilbud på ansættelsesaftaler for de 2 samt evt øvrige forhold i forbindelse med din opstart. mvh Jon, 82282032, jst@lett.dk

Jon, jst@lett.dk, tlf 82282032
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 13:43

Hej Playmore,

Rådgivning er altid godt når du kaster dig over uvant territorium, men hvis du blot vil se et eksempel på en ansættelseskontrakt, så får du over 90.000 hits på google...

Heriblandt finder du god hjælp hos Ret og Råd og Erhvervs- og Byggestyrelsen. Er du medlem af en A-kasse eller fagforening er jeg sikker på at de også vil hjælpe dig.

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:11

Jeg har gode erfaringer med at kontakte den relevante fagforening. De er meget hjælpsomme, men du skal være opmærksomme på, at deres udkast på flere punkter kan være "bedre" end lovens mindstekrav. Derfor er det vigtigt at gøre op med dig selv, hvad du vil være med til. (løn under barsel, ret til barns første sygedag, betalt frokost, satser for overarbejdsbetaling, omfang af feriegodtgørelse m.v.

Alt dette kan jeg svare, fordi jeg har læst denne fantastiske bog, som du bare må have fat i: http://www.franciskaner.dk/about/bind-4-dine-første-medarbejdere/

mvh Hans

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 05:06

Mange tak for hjælpen.

Sagen er klaret!

Mvh

Playmore

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)