Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt ApS ? Uden revisor

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 04:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Skal oprette et ApS om få uger.

Har læst at jeg kan undlade revisor, hvis nogle krav er opfyldt (F.eks. en omsætning under 3mill.)

Når jeg skal oprette ApS'et bliver jeg vel bedt om at fortælle hvilken revisor jeg ønsker at benytte - kan jeg bare undlade dette ?

Jeg har selv tænkt mig at bogføre i enten Dinero, Billy Billing, eller Economic.

(Det er blot et fritidsprojejk, og jeg vil selfølgelig få en revisor på når det vokser lidt)

Er det korrekt forstået det hele ?

På forhånd tak ;)

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :

Hej !

Skal oprette et ApS om få uger.

Har læst at jeg kan undlade revisor, hvis nogle krav er opfyldt (F.eks. en omsætning under 3mill.)

Når jeg skal oprette ApS'et bliver jeg vel bedt om at fortælle hvilken revisor jeg ønsker at benytte - kan jeg bare undlade dette ?

Jeg har selv tænkt mig at bogføre i enten Dinero, Billy Billing, eller Economic.

(Det er blot et fritidsprojejk, og jeg vil selfølgelig få en revisor på når det vokser lidt)

Er det korrekt forstået det hele ?

På forhånd tak ;)

Når du opretter skal du enten have en ekstern part til og verificere anpartskapitalen er til stede, dette kan gøres af enten:

- Revisor

- Advokat

-Bank

Hvis du søger lidt rundt på google kan du få hele stiftelsen incl. standard vedtægter for et par tusinde ca. hos en del advokater. Hører tit om banker, som tager et gebyr på ca. t.kr. 2 for denne verificering. Så man kan altså ikke stifte ApS helt selv.

Det drejer sig formelt set blot om hvorvidt du skal have revision eller ej. Hvis ikke skal det fravælges under stiftelsen og der skal derfor ikke tilknyttes revisor.

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)