Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC Webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg søgt og søgt om webshops og vidst læst alle indlæg herinde, men synes stadig det er en jungle og en svær beslutning. Vil virkelig gerne bare i gang og overvejer TDC Webshop - nogle der råber STOOOOOOP?:)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:19

Hej Marina,

Hvad har du af behov?

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:33

Der er rigtig mange grunde til lige præcis IKKE at bruge den løsning :)

Ikke Open Source
Begrænsning i antal produkter
Begrænsning i antal produktkategorier
Begrænsning i antal valutaer
Begrænset serverplads
Og sådan bliver listen desværre ved.

Kig evt. forbi www.ehandelsfirmaet.dk - hvis du ønsker en shop med lav månedlig betaling og UDEN begræsninger - samt 100% open source.

Fra Kastrup
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:43

Hehe der kan man bare se, tak!!:) Det ser jo umiddelbart meget fornuftigt ud, ku være jeg bare sku kaste mig ud i det hos dem så og håbe jeg kan klare den uden en telefon support hotline;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville personligt ikke vælge løsning hvor man betaler månedligt og er låst til den pågældende udbyder selvom det kan være fristende kun at betale 200,- i stedet for 20.000,- men der kan bare tit være problemer med begrænsninger, uenigheder, rettigheder osv.

Så hvis du har mod på det bør du vælge løsning for et engangsbeløb og så er det 100% din og du har ingen udgifter udover server.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville personligt aldrig vælge en løsning hvor jeg selv ejede hele shoppen, hvis jeg ikke selv havde forstand på teknik. Grunden til det, er at der hvis man ejer shoppen så kan der komme en masse uforudsete udgifter hvis jeg blev hacket, når shoppen skal opgraderes, der kommer nye browsere etc.
Det er lidt som at eje en veteranbil uden at havde "sorte" fingre, man får en mindre formue af det, hvis man starter med en større formue, men til gengæld så bliver din mekaniker glad.

Ovenstående skal selvfølgeligt læses med et glimt i øjet, men det er vigtigt at forstå fordele og ulemper ved både open source og hostede løsninger, og for at finde ud af hvilken der er den rigtige for dig.

Lad vær med at lytte for meget til de smilende Magento mekanikere og lad for den sags skyld, også vær med at lytte for meget til mig (som sælger hostede shops), men se på de fordele og ulemper der bliver fremhævet ved de forskellige løsninger, og vælg så hvilket du vil prioriterer.

Held og lykke med din shop!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:23

Lundsby:
Lad vær med at lytte for meget til de smilende Magento mekanikere og lad for den sags skyld, også vær med at lytte for meget til mig (som sælger hostede shops), men se på de fordele og ulemper der bliver fremhævet ved de forskellige løsninger, og vælg så hvilket du vil prioriterer.

Enten skal man hacke Amino eller logge ind med flere brugere for at give dig alle de stjerner der kræves for dette indlæg. Det kan bare ikke siges bedre og mere korrekt. Tænk hvis alle der solgte webshops havde samme holdning :D ?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 08:37

Nu er Magento eller lignende Open Source jo ikke raketvidenskab at drive og der er jo rig mulighed for at vælge diverse support lignende løsninger hos mange Magento udbydere eller selv løbende sætte sig mere ind i Magento.

Så tror egentlig det kan løses hvis man ikke er helt skarp, men der kan sikker også være et par fordele ved en hosted løsning men ikke at det er billigere.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marina:

Nu har jeg søgt og søgt om webshops og vidst læst alle indlæg herinde, men synes stadig det er en jungle og en svær beslutning. Vil virkelig gerne bare i gang og overvejer TDC Webshop - nogle der råber STOOOOOOP?:)

Emil har lige skrevet dette indlæg http://emil-blucher.dk/blog/valg-af-webshopsystem/ - det ville jeg overveje at læse.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 09:00

Hvis du har et behov for et system som virker 100% fra start og har et ocean af muligheder, så ville jeg anbefale dandomain eller wannafinds webshop systemer. De er lidt pebrede hvis dit behov for specielle ting er der - men der er alle løsninger.

Omvendt set, så har det også et stort antal supportmedarbejdere som kan hjælpe dig, hvor at du vil være væsenligt mere begrænset hvis du får udviklet noget i opensource. Her har du naturligvis google + 10.000 guider osv - men den personlige kontakt vil du måske mangle.

OpenSource = for folk der gerne selv vil have kontrol og er villige til at være lidt tekniske - men som så også får nogle lidt andre muligheder.
Dandomain/wannafind etc = For folk der ikke har lyst til at være tekniske, men har en forventning til at tingene bare virker, og gerne vil have mulighed for spørgsmål pr. telefonisk kontakt etc.

Det skal siges at jeg til dagligt leverer opensource løsninger tilpasset kunders behov - men jeg kan 100% godt forstå hvorfor man vælger systemer som dandomains eller wannafinds da de er lidt mere tilpasset en anden type kunder.

Med alt dette sagt - så ville jeg ikke vælge TDC. Tag én af de 2 jeg har nævnt. De har været på markedet i mange år, og udvider konstant deres system og har et godt roadmap.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)