Hvis du har et behov for et system som virker 100% fra start og har et ocean af muligheder, så ville jeg anbefale dandomain eller wannafinds webshop systemer. De er lidt pebrede hvis dit behov for specielle ting er der - men der er alle løsninger.
Omvendt set, så har det også et stort antal supportmedarbejdere som kan hjælpe dig, hvor at du vil være væsenligt mere begrænset hvis du får udviklet noget i opensource. Her har du naturligvis google + 10.000 guider osv - men den personlige kontakt vil du måske mangle.
OpenSource = for folk der gerne selv vil have kontrol og er villige til at være lidt tekniske - men som så også får nogle lidt andre muligheder.
Dandomain/wannafind etc = For folk der ikke har lyst til at være tekniske, men har en forventning til at tingene bare virker, og gerne vil have mulighed for spørgsmål pr. telefonisk kontakt etc.
Det skal siges at jeg til dagligt leverer opensource løsninger tilpasset kunders behov - men jeg kan 100% godt forstå hvorfor man vælger systemer som dandomains eller wannafinds da de er lidt mere tilpasset en anden type kunder.
Med alt dette sagt - så ville jeg ikke vælge TDC. Tag én af de 2 jeg har nævnt. De har været på markedet i mange år, og udvider konstant deres system og har et godt roadmap.