Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges til enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger en billig, effektiv og pålidelig revisor til udarbejdelse af nogle forskellige regnskaber for min enkeltmandsvirksomhed. Vedkommende skal være have kontor i København, da jeg driver min virksomhed herfra. Nogle der har haft gode erfaringer med nogle personer, så bedes i skrive deres navn, nummer og/eller hjemmeside med kontaktinformationer.

På forhånd tak for hjælpen og rigtig god dag! 

Mvh Niclas Jacobsen 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan bestemt anbefale Tonny Skov Pedersen fra http://www.erhvervs-consult.dk/ - holder til ved Hillerød men er ofte i København, nord syd og vest ellers kan du beskrive opgaven på www.agera.dk og få 3 uforpligtende tilbud

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have John. Jeg har allerede lavet et Agera tjek og afventer tilbuddet. Ville bare have lidt flere at vælge imellem da jeg kan forestille mig der er mange revisorer i dette lille land :)
 

Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne tilbyde min hjælp.

Lidt info om mig selv:

Jeg er 55 år, med revisionsbaggrund og har været freelance bogholder/revisor i 8 år.

Jeg har arbejdet inden for alle facetter i bogholderiet i 37 år.

Har primært kunder inden for håndværksbranchen.

For nogle laver jeg bogholderiet og udarbejder balance med specifikationer til aflevering for revisor.

For andre laver jeg bogholderi/årsregnskab og selvangivelse.

Gode referencer haves fra flere statsaut. revisor, hvis du ønsker det kan disse kontaktes

Du er meget velkommen til at kontakte mig

hilsen

Doris

tlf 26 83 33 97

PS. jeg har oprettet mit firma her hos Amino, og det hedder Ajour Bogføring

jeg har til huse i Ballerup

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Niclas Jacobsen:
jeg kan forestille mig der er mange revisorer i dette lille land :)
Ja mon ikke, og helt specielt hvis du tæller alle de som bare kalder sig revisor, men i praksis bare har siddet i et bogholderi eller "løbet med post" for et revisorselskab. Revisor må alle kalde sig, så hermed tillykke med titlen (lige som direktør og filmproducer, så du kan nu være - Niclas Jacobsen, direktør, filmproducer og revisor fremover som det måtte passe dig Big Smile)

Spøg til side, for det er i mine øjne alvorligt, at en titel som revisor er helt ubeskyttet - så er det en REVISOR du vil ha, skal det være en godkendt/registreret/statsautoriseret. Det er muligt du kan nøjes med en bogholder eller dygtig økonomimand, dem er der også mange af herinde, også mange der ikke er faldet for at kalde sig revisor for at puste sig op. Bare du ved hvad du vil ha, og lige checker at det så også er det du får, for det er surt at betale den ekstra pris for en revisor, som ikke er ægte godkendt

Held og lykke med søgningen - der er masser af gode

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 36
Fra  ABEL+ Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)