Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan besvare dette SEO spørgsmål?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dnavlaen:
Det er så fuckt, at fordi der ikke eksisterer klarhed omkring SEO-fordelene

Det er træls, men det er nødvendigt. Der er mange penge i at ranke højt på Google og det tiltrækker en masse platugler, der misbruger Google ligeså snart de kan slippe afsted med det.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er der ingen forskel på www.min-hjemmeside.dk og www.minhjemmeside.dk rent seo mæssigt, men folk anbefaler at man undlader at bruge mere end én bindestreg, da sådanne domænenavne er forbundet med spam. Men i sidste ende er det jo indholdet på din side der skaber god placering på Google, så domænenavnet er måske slet ikke så vigtigt igen.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke ret lang tid siden jeg svarede på det selv. 

Den korte: 3 jeg ved er superdygtige SEO-folk sagde dette. 

1. sagde: Bindestreg hjælper med at skelne det som mellemrum. Så køb begge og lav en 301 til den med bindestreg.
2. sagde: Omvendt.
3. sagde: Bindestreg automatisk sendte et site igennem et særligt filter for at finde "money keywords". I hvert fald når det gælder engelske ord.

Ingen af dem er forkerte - og du skal huske på at der også var forskel på hvornår de blev skrevet.

Google er desuden dårlige til sprog endnu. Selv engelsk er skidt, men dansk er helt hen i vejret. Men det betyder ikke at de ikke kan identificere "money keywords". De kan jo se dem selv. Hvis 10,000 søger på det, så kan de jo vælge at den skal igennem et "særligt filter" og vælge at fravælge dig hvis det ser for manipuleret ud.  

En vigtig ting at huske mht SEO er om dine mål er "kortsigtede" eller "langsigtede". Det kan sagtens lade sig gøre at manipulere så meget at du ryger i uføre hos Google. 

Frank Hellerup Madsen er en haj til SEO - og har givet et mikroskopisk indblik i de tanker her i sit Amino Ekspertblog-indlæg

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)