Nu er jeg sgu løbet tør for plads i min topmenu, og mangler lidt en enkelt menu endnu :D
Og så tænker jeg at stryge den der "om os" tab jeg har.. der står egentlig ikke det vilde, men det hele er jo stadig under opbygning, så der kommer jo nok noget fornuftigt snart hvis den bliver.
Men hvor vigtig er den ? Er det noget folk overhovedet kigger på ? er det noget andre erhverv kigger på når de ser hvad vi har af produkter ?
Min opfattelse af "om os" tabben er, at den er meget vigtig. Jeg bruger den altid, og går gerne ind og læser om virksomheden, inden jeg handler med dem.
Du kan ikke undvære en "Om os" menu. Der må være noget andet, som kan undværes eller flyttes ind under en anden menu. evt. som tidligere nævnt via en drop-down menu.
"Om os" er meget vigtigt for din relation til dine besøgende :-) Personligt så kigger jeg altid under 'Om os' på de sider, som jeg besøger os evt. overvejer at blive kunde hos. Det trækker meget ned, hvis denne side er ikke-eksisterende eller dårligt udført. Så husk den endelig :-)
Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.