Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor vigtig er en "om os" tab på en hjemmeside ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også den er vigtig, men jeg forventer at finde noget om personerne bag virksomheden.

det gør jeg ikke hos jer, men jeg er måske heller ikke jeres typiske kunde.

men jeg synes da du skal gå ind på statistikken for din side og se på hvor mange der rent faktisk klikker sig ind på om os-punktet, så finder du ud af om det er vigtigt eller ej.

mvh

Mette

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:46

Den side I, hvis I er mere end en person ?, har der, burde hedde Firmaprofil.

Der står jo intet om mennesket/menneskerne bag firmaet.

Og til dit spørgsmål; ja, det er væsenligt at man kan læse om personerne bag en forretning, ligesom det eg vigtigt at adrese og tlf. Samt cvr er nemt at finde

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 21:50

Hej Christian

Jeg synes personligt selv, at det er utrolig vigtigt at den er der, da den ofte er kilden til om man er troværdig eller ej. Mange folk er stadig meget skeptiske med internethandel - så helt sikkert at den skal være der. 

- Mit forslag er at, du rykker logoet ud til venstre, så det står over den frie spalte ned langs siden, og på den måde får mere plads i topmenuen. Jeg synes det vil se bedre ud, og hvis du er imod - vil jeg mene at du godt kan få presset emnerne i menuen lidt sammen. 

Hilsen Nikolaj :)

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:01

Kan du ikke lægge om os knappen/linket ind i en menu eller plads i siden, altså i toppen af en sidebar med kategorier eller lignende.

Når bare den er der, så synes jeg det er ok at den ikke er i topmenuen.

Ellers så læg den ind i et link på forsiden på en smart måde i teksten.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:01

Hej Christian

Christian:
kunne i så ikke lige tage et kig på min "Om os" side og lad mig høre jeres mening ?

Jeg synes ikke, I fortæller særlig meget om jer. Den fortæller jeres mål, og hvorfor man skal vælger jer, men den fortæller ikke noget om Virksomheden f.eks. hvornår den er stiftet, hvem der ejer og driver den osv. 

kommateringen er eller ikke rigtig. Nogle steder mangler der kommaer, og andre steder er der for mange.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:20

Istemmer mig koret; i "om os" vil jeg læse; hvad I hedder, hvilken baggrund I har (kan være meget relevant for jeres kompetencer som fagfolk), hvor I har etableret jer, hvor længe firmaet har eksisteret, findes firmaet også fysisk og hvilke mål I arbejder med. 

Det der står nu er alt for neutralt.

Og som de andre vil jeg sige at det er det, der kan afgøre om jeg handler i en webshop eller ej

mvh

Caroline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 12:51

Caroline :

Nu er det jo egentlig ikke en webshop :) Vi arbejder på en løsning til et enkelt produkt som kan købes online, men resten er bare for at vise hvad vi har :)

Men ja kan godt følge jer :)

Må lige få kigget på det inden alt for længe :)

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 13:19

Rent psykologisk giver en "Om os" side en indikation af integritet og velvilje, så den side sammen med "fortrolighedspolitik" er blandt de vigtigste sider ved opbygning af tillid. 

Og tillid er trods alt blandt den vigtigste følelse at byde en forbruger når han skal finde dankortet frem og give penge til en fremmede :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)