Du kan lave en 123Hjemmeside for 379,- om året ;-)
/Seb |
Københavner Tømrer:Tak for de mange svar og de mange mails, det har været ganske overvældende så mange tilbud der er kommet.
Jeg er gået videre med et par stykker som har lavet nogle sider jeg godt kan li, men jeg føler mig stadig på lidt dybt vand når det gælder om at få en side der bliver fundet af søgemaskinerne, er der nogen der har et par gode råd så jeg ved hvad jeg skal se efter?
Jeg ville vælge et prof firma til at rådgive dig på sidelinien. Et som viser hvad de laver, fortæller hvad de laver og hjælper dig til selv at forstå hvad søgemaskineoptimering går ud på. Lidt som hvis jeg skulle lave nyt køkken. Aner jeg intet om det er der en stor chance for at at noget går galt/jeg ikke får det jeg havde brug for.
www.oban.dk vil jeg så klart anbefale men der er også mange dygtige ildsjæle/proffer her på Amino. Prøv evt. og snak med nogle forskellige og få nogle bud på hvordan de vil gribe det an. Så kan du jo vende tilbage her på tråden og folk kan være med til at bedømme.
Hvor meget det kan betale sig at ofre af tid og penge kommer meget an på dine mål og resurser. Muligvis kan den rette løsninger også være et lækkert site og købe dig til kunder gennem Adwords. Her er det vigtigt at du ikke køber "kliks/trafik" men rådgivning til den rette opsætning som giver dig de rette kunder til mindst muligt budget. Man kan være ret præcis så du segmenterer på de opgaver du helst vil have/der hvor du er bedst.
Uanset så skal du lægge en strategi inden du starter. Hvad vil du helst sælge, til hvem vil du helst sælge, gennem hvilket medie, hvordan etc. Til slut udvikler du siden så den passer til dit mål.
Held og lykke!