Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til max 10000kr

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Laurvigen:

Thomas Rosenstand:

123hjemmeside er rigtigt fint - hvis du skal vise dine angorakaniner frem til resten af familien. Til professionelt brug? Aldrig - never - niemals!

Du skal have dit eget domæne - og ikke lige på en anden virksomheds subdomæne. Nettet er en alvorlig sag, når vi taler om virksomheders hjemmesider. Jeg går ud fra, du aldrig ville drømme om at markedsføre dig med en anden virksomheds telefonnummer, som du har lånt/lejet adgang til? Nej, vel?

Og skal du have et "vistikort", kan du nemt få noget ordentligt til under 10K. Nemt!

Jeg tror du misforstår sammenhængen. I alle fald synes folk er ret hurtige til at fordømme nogle gange. Her er jo mange forskellige folk med forskellige koncepter. Synes der skal være plads til at alle kan komme med deres præsentation/argumenter med mindre de bevæger sig i en gråzone. 123hjemmeside synes jeg har et meget reelt og ærligt produkt og har ikke hørt nogle eksempler på at lover noget de ikke kan holde.

Jeg savner nogle gange lidt mere sammenspil end bare en masse der hypper egne kartofler.

Tømmeren. Hvor stor er din forretning og hvor meget forretning forventer du at få ud af dine aktiviteter på nettet? Én ting er at igangsætte en masse aktiviter på nettet. Men følges de ikke op og holdes de ikke ved lige så kan det ende med at blive en dyr og tidskrævende aktivitet som ikke giver ret meget på bundlinien. Kan du eks. følge op på 10-20 forespørgsler om tilbudsafgivning om dagen, give gode råd til uheldige selvbyggere etc? Er du en meget lokal forretning kan en masse forespørgsler som ikke bliver fulgt op også give en negativ virkning. Det er jo også ærgerligt hvis du oven i købet har betalt gode penge for det. 

Kom med ét godt argument for at lægge sin virksomheds tilstedeværelse på det måske vigtigste medie overhovedet på en anden virksomheds domæne - og jeg skal straks æde mine ord i mig igen.

Jeg hypper altså ikke egne kartofler, du! Det er ikke lige det segment, jeg arbejder i  Wink

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:22

Københavner Tømrer:

Jeg er ikke interesseret i en 123 løsning, jeg vil have mit eget domænenavn og en side jeg selv har fuld kontrol over.

Jeg tror jeg har fundet min webdesigner, men jeg er stadig meget usikker på hvem man kan stole på når det gælder søgemaskineoptimering, det er som om man ikke har andre valgmuligheder end at købe katten i sækken.

Ok.

Det håber jeg da ikke for dig. Du har lige vagt en leverandør af begge dele. Det giver ikke ret meget mening først at lave din hjemmeside og så bagefter lave søgemaskineoptimering. Det er dobbelt arbejde.

Hvad var udslagsgivende for dit valg af leverandør?

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:25

Thomas Rosenstand:

Laurvigen:

Thomas Rosenstand:

123hjemmeside er rigtigt fint - hvis du skal vise dine angorakaniner frem til resten af familien. Til professionelt brug? Aldrig - never - niemals!

Du skal have dit eget domæne - og ikke lige på en anden virksomheds subdomæne. Nettet er en alvorlig sag, når vi taler om virksomheders hjemmesider. Jeg går ud fra, du aldrig ville drømme om at markedsføre dig med en anden virksomheds telefonnummer, som du har lånt/lejet adgang til? Nej, vel?

Og skal du have et "vistikort", kan du nemt få noget ordentligt til under 10K. Nemt!

Jeg tror du misforstår sammenhængen. I alle fald synes folk er ret hurtige til at fordømme nogle gange. Her er jo mange forskellige folk med forskellige koncepter. Synes der skal være plads til at alle kan komme med deres præsentation/argumenter med mindre de bevæger sig i en gråzone. 123hjemmeside synes jeg har et meget reelt og ærligt produkt og har ikke hørt nogle eksempler på at lover noget de ikke kan holde.

Jeg savner nogle gange lidt mere sammenspil end bare en masse der hypper egne kartofler.

Tømmeren. Hvor stor er din forretning og hvor meget forretning forventer du at få ud af dine aktiviteter på nettet? Én ting er at igangsætte en masse aktiviter på nettet. Men følges de ikke op og holdes de ikke ved lige så kan det ende med at blive en dyr og tidskrævende aktivitet som ikke giver ret meget på bundlinien. Kan du eks. følge op på 10-20 forespørgsler om tilbudsafgivning om dagen, give gode råd til uheldige selvbyggere etc? Er du en meget lokal forretning kan en masse forespørgsler som ikke bliver fulgt op også give en negativ virkning. Det er jo også ærgerligt hvis du oven i købet har betalt gode penge for det. 

Kom med ét godt argument for at lægge sin virksomheds tilstedeværelse på det måske vigtigste medie overhovedet på en anden virksomheds domæne - og jeg skal straks æde mine ord i mig igen.

Jeg hypper altså ikke egne kartofler, du! Det er ikke lige det segment, jeg arbejder i  Wink

Hvis man lige er blevet selvstændig og lige skal lege lidt med internet mediet. Er der bare en lille risiko for at man ikke er selvstændig en måned senere giver det ingen mening som helst at begynder at kaste sig ud i det helt store.

Det er jo ikke alle der har brug for en 3D præsentation og en webshop fra første dag.

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:15

Big SmileEt domæne koster under 100 kr. og et webhotel kan fås til under en 10'er om måneden.

Hvis man lige er blevet selsvtændig og vil have en hjemmeside, skal den jo markedsføres over for potentielle kunder, ikke? Hvor seriøst opfatter du selv en firmahjemmeside på 123hjemmeside.dk?

Og hvad så når der er gået tre måneder, og firmaet er en succes. Er det så smart at skulle ud at markedsføre en helt ny adresse?

Nej - jeg er ikke blevet mæt af at æde mine egne ord endnu Big Smile

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:23

Tillad mig lige at pointere at man sagtens kan få sit eget domæne på 123Hjemmeside - det er der faktisk rigtigt mange der har. Når det så er sagt er det da klart, at har man brug for en side med spændstige funktioner og har større krav til layoutmuligheder, etc. er 123Hjemmeside ikke det rigtige valg.

Men har man brug for et relativt simpelt "visitkort" til at præsentere sin virksomhed, en prisliste og måske lidt øvrig information virker det fint for mange mindre virksomheder - og så kan du jo købe adwords for de sidste 9.000 du har sparet ;-)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)