Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til max 10000kr

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne vide hvor meget hjemmeside jeg kan få for 10000kr

Det er ikke meningen at det er en side jeg selv skal skrive på til dagligt, det er mere som et visitkort på nettet som jeg kan henvise til og hvor jeg kan findes. 

Siden må meget gerne kunne findes hvis folk søger på tømrer eller tømrer i København eller noget i den stil. 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:24

Hejsa Københavner Tømrer

Så behøves du jo ikke de store system bagved - med mindre du vil have et nyhedsbrev eller nyhedssektion etc. på siden - noget som skal opdateres tit, vil et system være at foretrække. Så for 10.000 kr kan du få rigtig meget i dit tilfælde - vil jeg sige.

Mht. søgemaskineoptimering bliver det straks lidt dyrere. Det kan godt ske at søgemaskineoptimering virker dyrt når man hører prisen, men du skal tænke på at det er en engangs investering for at ligge godt, og hurtigt bliver betalt hjem, hvis man har en ordentlig side.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Hej

Der er rigtig mange fede muligheder, f.eks http://janusolesen.dk, eller http://emil.kampagner.nu/ (mangler dog alt indholdet endnu), disse løsninger er 2 micro-sites som jeg lige har leveret.

Vi kan lave et fedt design som passer til virksomhedens profil og samtidig levere et godt system så du har mulighed for at kunne opdatere indholdet.

Hvis ikke du allerede har fundet en leveradør er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os og få en uforpligtende snak om dine behov mm.

Se evt. mine personlige referencer på www.henningwraae.dk (her finder du også mine kontaktinformationer)

Med venlig hilsen

Henning Wraae

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 20:35

Hej Tømmer,

For 10.000 kan du få en del hjemmeside, så længe det ikke skal være noget dynamisk...

Du skriver det skal fungere som et visitkort, derfor er 10.000 et fint stor budget også hvis der skal søgemaskineoptimering...

Du er velkommen til at ringe og til mig 60 226 441, så skal jeg nok sørge for du får en top professionel hjemmeside.. også for under 10.000

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 16:45

Hej Tømrer

Vi kan helt sikkert hjælpe dig også til under 10.000 kr.   Hvis du er interesseret i et præcist tilbud kan du kontakter os direkte gennem vores hjemmeside www.inmedia.dk/Kontakt.html    

Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:03

Tak for de mange svar og de mange mails, det har været ganske overvældende så mange tilbud der er kommet.

Jeg er gået videre med et par stykker som har lavet nogle sider jeg godt kan li, men jeg føler mig stadig på lidt dybt vand når det gælder om at få en side der bliver fundet af søgemaskinerne, er der nogen der har et par gode råd så jeg ved hvad jeg skal se efter?

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 06:19

NickN:

Mht. søgemaskineoptimering bliver det straks lidt dyrere. Det kan godt ske at søgemaskineoptimering virker dyrt når man hører prisen, men du skal tænke på at det er en engangs investering for at ligge godt, og hurtigt bliver betalt hjem, hvis man har en ordentlig side.

Det er nyt for mig, at SEO er en éngangsinvestering?

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:59

Du spørger hvor meget hjemmeside du kan få for 10.000,-.

Selv producerer jeg hjemmesideløsninger i min fritid sammen med nærevenner. Dette har jeg gjort i nogle år, og har efterhånden en del erfaring og kompetence indenfor området.

Sådan en hjemmeside som du søger, vil jeg mene sagtens kan klares under 10.000. Hvis det var en opgave jeg blev sat til, da det blot er min hobby og store interesse. Jeg er ikke udelukkende fokuseret på pengene, mere på den interessante opgave.

Jeg har lavet forskellige slags løsninger. Fx www.mollerupgaard-lys.dk (med CMS system) og små private sider som www.cgreve.dk.

Jeg føler selv jeg har styr på, hvornår et design skal være utrolig kreativt, og hvornår det skal være simpelt/stilet. Fx har jeg til et festudvalg til en handelsskole lavet www.falskested.dk. Her er designet meget præget af kreativitet o. lign.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at lave en løsning, med kort leveringstid.

Samtidigt kan vi godt hjælpe dig med at undersøge mulighederne for søgemaskine optimering. (:

Mvh. Yngvi Karlson.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:28

Jeg tror du burde bruge lidt tid på at læse om søgemaskineoptimering, eller få hjælp af nogen der ved noget om det, som minimum ville jeg bede dem der skal lave din side komme med eksempler på sider de har lavet som er lette at finde i søgemaskinerne, gerne på søgeord der er lift rift om.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:30

Henrik R:

NickN:

Det er nyt for mig, at SEO er en éngangsinvestering?

En mindre fejl - det indrømmer jeg. Men det jeg mente var at du kun skal betale dyrt i første omgang, hvis du så formår at holde det vedlige. SEO er lige som et hus, det skal bygges ordentligt op fra starten, og derefter blot vedligeholdes.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)