Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

onsdag d. 3/10-2007 - TV2 Godmorgen Danmark - Min-mave er ved at blive kendt :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som mange af jer allerede ved sker der ting og sager for Min-mave og siden Martin blidt "sparkede" mig videre i starten af året med nogle gode råd og at deltage på Amino er der bare sket rigtig meget mere.

I weekenden sprang jeg ud for første gang som offtentlig person på Børnemessen i Roskilde - så alle kunne få lov til at se giraffen bag Min-mave.

Og ja, nu har TV2 Godmorgen Danmark så kontaktet mig og ønsker at bringe min historie og budskab. Så i morgen på TV2 får jeg min tv-debut og tja, gad vide hvad der så sker derefter Confused

Jeg er vist ved at lære at der er muligheder uanset næsten hvor man er. For at kunne bruge dem, kræver det dog at man kan få øje på dem og ikke mindst griber chancerne når de opstår.

Ønsk mig held og lykke med i morgen Big Smile - Det er et kæmpe skridt for mig.

De bedste hilsner

Birgit

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:51

Hej Birgit

Kanon. Jeg ønsker dig meget gerne held og lykke. Men så bliver du også nødt til at fortælle os, måske om en mdr's tid, hvilke konsekvenser din tv-debut har haft for dig og min-mave.

Endnu en gang et stort tillykke.

/Sven-Erik 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:53

Kanon, Birgit!! Big Smile

Ved du hvad tid vi b-mennesker skal slæbe os ud af sengen for at se det? Sleep

~
Anja

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:56

hej Birgit,

Det er da bare stortYes

Tillykke til dig.

/skou

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 13:57

DesignBolig:
Men så bliver du også nødt til at fortælle os, måske om en mdr's tid, hvilke konsekvenser din tv-debut har haft for dig og min-mave.

Hej Sven-Erik

Det gør jeg gerne - Jeg håber det kan være med til at give mig endnu flere muligheder for at få fat i min længe ønskede platform til Min-mave, så jeg kan bruge min tid på andet end manuelt at opdatere alt det materiale som mine brugere sender mig.

Jeg har jo SÅ mange ideer liggende som jeg ikke ønsker mere end at få ført ud i livet til glæde for både mig og de besøgende der falder over dem.

Jeg vender tilbage når jeg er blevet klogere Smile

De bedste hilsner

Birgit

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Skrevet kl. 14:03

Anja Lysholm:
Ved du hvad tid vi b-mennesker skal slæbe os ud af sengen for at se det? Sleep

Åh, kære Anja - Jeg kan sige så meget at jeg skal lidt tidligere op end jer andre Smile Faktisk så tidlig at jeg knap ved om jeg når at sove eller kan kalde det for morgen - det er nok nærmere nat, når klokken ikke er mere end 02.00.

Ifølge de oplysninger jeg har fået skal jeg have min tv-debut kl. 7.30 (eller deromkring) - Jeg er meget spændt på hvordan og hvorledes med det hele, men er også nået dertil at jeg bliver nødt til at gøre noget mere specielt for at komme ud med mit budskab, at få flere til at vide at Min-mave eksisterer og ikke mindst få fundet pengene til den nye platform til Min-mave så jeg kan komme videre med mit livsværk.

Jeg håber det bedste Smile

Birgit

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:12

Det er jo for sejt... Jeg skal nok følge med i morgen tidlig på morgenTV...

Held og lykke !! Yes

Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:12

Hej Birgi

Jeg så udsendelsen og var glad for at få sat ansigt på personen bag min-mave.dk. Jeg er selv ivrig bruger af den, da jeg venter barn nr. 3. Jeg vil bare sige held og lykke fremover, det er bare så stærkt gået. Fantastisk at du formår at gøre det med både børn og hus. Du er en inspiration.Wink

Hilsner fra en kommende mor

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:19

Du var fantastisk i morgen-TV. Godt gået B :) 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:44

Når du nu gemmer dig i dag Winkog ikke er på msn, så må du jo få den den her vej...for jeg ved du læser alle amino indlæg.

SUPER GODT GÅET hep hep for B...Big SmileYes

Messearrangør Søby Promotion

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)