For det første så vil og kan jeg ikke oversætte dette kæmpe site og dens muligheder ikke engang en linie.
Dernæst så skal man kunne læse og forstå engelsk for at kunne bruge det, men hvem ved om der kommer en Dansk version en dag.
Ja det er mit link i får fordi man skal i pre-launch perioden være blevet inviteret for at kunne komme ind og se Gipline derfor.
Derefter kan jeg kun igen sige at det ikke er MLM der er ikke en upline-downline-sideline-krydsline men en lige linie og dette er ikke set før share-program skal man selv se og læse det er så stort og genialt at man falder bagover og skal se det flere gange for at forstå hvad det er disse gutter har bygget op over de sidste 5 år.
Men alle jeg forstår godt jer alle sammen at i der har set så meget LORT der kommer alle steder fra, er blevet mættet og det er en skam i ikke vil se dette.
Men nok om det lad os slutte her for er der ikke bare en af jer der vil kigge bare lidt på det kommer vi ikke videre.
Men venner glem det hele vil man bare ikke se på dette som en kæmpe nyhed, SÅ VIL MAN IKKE og så er den ikke længere.............man skal ind og se for at forstå hvor stort dette er.........
Held og lykke til alle på Amino og jeres forretninger.......;o)