Hejsa. Det er heller ikke produkterne du skal forvente at kunne leve af. Men alle de indtægter der kommer fra produkterne giver giplink 70% tilbage til alle brugerne i deres share-program gipline som er et kapitel helt for sig selv, helt unik og aldrig set før noget sted i verden. I dette shar program ville du kunne tjene rigtigt mange penge. Men som skrevet før og jeg kan kun sige at vil man ikke bruge lidt fritid på lige at se hvad det helt store gennembrud der er i dette koncept, så må man vente til ens venner begynder at tale om gipline. Jeg ville bare give alle jer på Amino mulighed for at se dette i pre-launch perioden der løber frem til 15 Oktober. Mvh og god weekend Giperdk |
Giperdk:Men som skrevet før og jeg kan kun sige at vil man ikke bruge lidt fritid på lige at se hvad det helt store gennembrud der er i dette koncept, så må man vente til ens venner begynder at tale om gipline.
Haha.. ja, så er jeg jo fucked.. for jeg kender kun intelligente mennesker, og intelligente mennesker falder ikke for sådan et fupnummer. Nå, men så gav jeg da en sjælden plads ud af de 200 mio til en anden..