Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud - gibLine pre-launch den 15. oktober

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det er heller ikke produkterne du skal forvente at kunne leve af.

Men alle de indtægter der kommer fra produkterne giver giplink 70% tilbage til alle brugerne i deres share-program gipline som er et kapitel helt for sig selv, helt unik og aldrig set før noget sted i verden.

I dette shar program ville du kunne tjene rigtigt mange penge.

Men som skrevet før og jeg kan kun sige at vil man ikke bruge lidt fritid på lige at se hvad det helt store gennembrud der er i dette koncept, så må man vente til ens venner begynder at tale om gipline.

Jeg ville bare give alle jer på Amino mulighed for at se dette i pre-launch perioden der løber frem til 15 Oktober.

Mvh og god weekend

Giperdk

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:42

Giperdk:
Men som skrevet før og jeg kan kun sige at vil man ikke bruge lidt fritid på lige at se hvad det helt store gennembrud der er i dette koncept, så må man vente til ens venner begynder at tale om gipline.

Haha.. ja, så er jeg jo fucked.. for jeg kender kun intelligente mennesker, og intelligente mennesker falder ikke for sådan et fupnummer. Nå, men så gav jeg da en sjælden plads ud af de 200 mio til en anden..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 12:00

Kære Uffe.

Du ved ikke hvad du går glip af men det er op til dig.

Der er intet fup over dette.

Jeg kan kun sige at det må gøre ondt at være så negativ.

Det er ikke og jeg siger det gerne med store IKKE pyramide og er ikke MLM, men noget helt nyt og jeg håber at der må være bare en her på Amino som vil give det en chance og gå ind og se hvad vi har med at gøre.

Mvh

Giperdk

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:12

Der er forskel på at være negativ og realist. Og du er åbenbart alt andet end realistisk når du tror at dette fupnummer bliver det helt store som hele verden taler om. Hvis det var så nemt og så godt, så gjorde alle det jo.. men det gør de ikke. Og ved du hvorfor? Fordi de har mødt din slags 100 gange før og har hørt samme bullshit over and over again. Aminoer især, da vi belastes af dem konstant. Så jeg tror ikke du skal regne med at den tid du investerer herinde, bærer frugt. Især ikke når du gang på gang begår de fejl du gør.

--

Tilmeldt 2. Oct 07
Skrevet kl. 12:35

Har du overhovdet været inde og se, siden du kan sige at det er et fupnummer ?

Hele verden gør det ikke endnu og hvorfor, det har kun været i pre-launch i 3 uger derfor.

Ja jeg forstår godt at man bliver træt at alle mulige tilbud der lover guld og grønne skove.

Men så har vi jo problemet at når der så kommer noget seriøst godt frem at så gider ingen bruge 5 min på det.

Det er bare synd, men helt ærligt så forstår jeg dig godt og jeg kan kun sige at det er lige meget hvornår du engang skulle få lyst til at se det, så er det nemlig ens for alle om man var med fra start eller kommer med 05-10-2008.

Og Uffe i dette share program behøver man ikke gå ud og rekuter, så det er bare for at alle skulle have muligheden for at se det her på Amino

Så god vind til dig Uffe og alle på Amino.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:40

--> Giper: du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål...

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 12:51

Hej Giper

Jeg vil gerne vide mere, men hvis jeg nu ikke fatter så meget engelsk,

kunne du så ikke bare give os den helt korte version ( elevatortalen ) af, hvad det går ud på.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:54

Hans:

Hej Giper

Jeg vil gerne vide mere, men hvis jeg nu ikke fatter så meget engelsk,

kunne du så ikke bare give os den helt korte version ( elevatortalen ) af, hvad det går ud på.

EDIT: I dette tilfælde hedder den 'pyramidetalen' :-))

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:58
Okay, først og fremmest: et seriøst foretagende vælger IKKE at præsentere sig på vanlig MLM-vis, ligesom dette gør. Hvis det var bare en lille smule anderledes end alle de andre fupnumre, ville de have valgt en helt anden fremgangsmåde for at undgå de associationer som vi alle sammen per refleks får når vi ser dine salgstaler (som du i øvrigt ikke engang gider oversætte eller fortælle med egne ord - det er bare én stor alarmklokke). Det i sig selv afgør at det her ikke er seriøst, og så behøver man ikke spilde tid på at se på siden.

Og man kan diskutere om din motivation kun er at vi skal "have muligheden for at se det", når du indsætter dit eget affiliatelink. Alle har forlængst set at det er et affiliatelink, så du kunne ligeså godt med det samme have sagt hvad du får ud af det. Det havde øget troværdigheden en procent eller to. Det havde ikke givet flere klik, men folk ville tage dig mere alvorligt.

Og nej, hele verden kommer aldrig nogensinde til at tale om dette. Få nu lidt jordforbindelse, mand. Du latterliggør dig selv ved at blive ved med at påstå det. 

--

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 13:10

Tja bortset fra at det er med engelsk tale, minder konceptet lidt om samme vinkel på tilværelsen, som Familien Gyldenkål og Olsen Banden hvor guldet også altid ligger lige rundt om hjørnet.

Side 3 ud af 7 (62 indlæg)