Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud - gibLine pre-launch den 15. oktober

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Fra KBH S
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er nævnt før, men en bog med alle de her mlm indlæg ville være toppen. De er virkelig et lyspunkt i min dag, når jeg skal lidt væk fra filosofien og slå hjernen fra. Giper husk at poste et indlæg når i er større end myspace :)

God weekend allesammen

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:09

Peder TakeTwo.dk:

"Look at it as if it was a ladder - people start at the bottom and get pushed to the top. So when everyone has the same starting point – everyone has to be pushed through by new pods starting at the bottom. In other words everyone is working with everyone else."

Jeg kan ikke engelsk, så vil du ikke være sød at oversætte denne sætning for mig? :-))

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 18:12

Giperdk:
11.000 tilmeldt på 3 uger, jeg ved du vil blive den næste hvis du vil bruge 1 time på at se dette igennem.

Skal vi vædde? Og når du nu er så sikker på at jeg ikke vil fortryde det - det udsagn svarer jo til en garanti - så har du vel heller ikke noget imod at jeg fakturerer dig for en times spildt tid hvis jeg ikke er interesseret? Og jeg kan roligt afsløre at en time af mit liv som jeg aldrig nogensinde får tilbage, står i meget høj kurs.

Nå, det er du ikke så glad for? Det var pokkers. Jeg troede du var sikker? Men så skal du måske være lige knapt så hurtig til at putte mig og alle andre i bås med naive idioter næste gang du beslutter dig for at skrive et indlæg der har B U L L  S H I T skrevet med store, fede, blinkende bogstaver hen over det.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:21

Jeg køber det hele!

... men jeg kan simpelthen ikke finde produktet... det er naturligvis også ligegyldigt, så længe jeg bare er med og bliver en vinder!

- men hvem bliver så taberen?

Hvis bare alting var som Fisher-Price...

Med helt ude i skoven hilsner

Robin Hood

Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:21

Hejsa.

Tak for den venlige tone på dette forum.

Jeg skal ikke tage mere af jeres dyrebare tid.

I kommer nok på andre tanker en dag og glem så ikke at i fik nyheden om dette tilbage i Oktober 2007

Ha en god dag alle og dermed slut herfra.

Mvh 

Giperdk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 18:34

kan du ikke bare skrive hvad produktet er ?

Så bliver vi alle glade... Problemet er disse MLM koncept-sælgere aldrig kan forklare om produktet, og derfor stinker det af pyramide!

Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:37
gibLine - Billion Dollar Products and Services at your fingertips!!

The gibLine offers a line of internet products such as domains, hosting, email accounts, live chat services, ecommerce websites, site builders, dedicated servers and more.

Every gibLine member receives their own storefront to offer these products and earn commissions. These products and services further increase your revenue by retailing the most in demand IT services and products in the world.

With the Market potential of limitless opportunity NOW is the time to start your own gibLine global "storefront" offering the products and services that have made the "BIG BOYS" Billions.

Mvh Giperdk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:40

du kan altså ikke fortælle om produktet på en linie med dine egne ord?

Jeg forstår bare ikke hvorfor du skal kopiere en salgstale ind, istedet for at beskrive produktet med dine egne ord...

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:09

"The gibLine offers a line of internet products such as domains, hosting, email accounts, live chat services, ecommerce websites, site builders, dedicated servers and more."

Hmm... læste jeg ikke tidligere at i forventede 200.000.000 brugere eller sælgere eller hvad det nu lige hedder, det vil sige at hver person har et kundepotetiale på 30 personer (6.000.000.000/200.000.000). Jeg kan ikke umiddelbart forestille mig at vi alle kan blive rige af at sælge internet produkter til så få.

Peder 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:16

Peder TakeTwo.dk:
Hmm... læste jeg ikke tidligere at i forventede 200.000.000 brugere eller sælgere eller hvad det nu lige hedder, det vil sige at hver person har et kundepotetiale på 30 personer (6.000.000.000/200.000.000). Jeg kan ikke umiddelbart forestille mig at vi alle kan blive rige af at sælge internet produkter til så få.

Det vil jo kræve internet for at kunne købe deres services så det er ikke 6 milliarder du skal regne med, nærmere 1,3
http://www.internetworldstats.com/stats.htm

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)