Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering af international webshop

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej øregaard.dk

Mellem dig og mig (og resten af dem der læser dette), så er Mikkel og Thomas 2 af de største kapaciteter i Danmark når vi taler søgemaskineoptimering.

Men hvis du er ny herinde, så er det jo lidt svært at finde ud af, hvem man skal rette sig efter: Leverandøren af noget software eller de lokale eksperter. Det burde du så ikke være i tvivl om længere.

Og grunden til at vi lige tog en venstredrejning er fordi du betvivlede hvad der blev fortalt. Du kan roligt regne med, at hvad de fortæller kan du tage for pålydende.

Hvis du ønsker at guide Google kan du med fordel erstatte indholdet på dine demosider med en redirect.

Venlig hilsen, Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:34

Lige nu er der slet ikke adgang til dit website - det vises simpelthen ikke. Det er også¨et alvorligt problem i forhold til søgemaskinerne - kan de ikke se sitet er der ikke noget at crawle.

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:46

Til Christian: Jeg er rimelig ny, men ved godt hvem Mikkel deMib er :-) Rasmus vidste jeg ikke hvem var, men det ved jeg heldigvis nu :-)

Til Mikkel: Okay, jeg er lost nu.... Forstår ikke hvorfor der ikke er adgang til mit website :-( Jeg har lige lukket fået lukket demoversionen ned. Kan du give mig et godt bud på, hvorfor der ikke er adgang til sitet? Det kunne være man skulle ofre lidt penge på prof. hjælp, men kassen er desværre rimelig tom for tiden og såvidt jeg ved, så er det MEGET dyrt at få hjælp fra en ekspert....

Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 09:47

Hej igen Mikkel, tror der er adgang nu...

Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 13:32

Kan det ikke ske, at google indekseringen er blevet mystisk, fordi www.bellcon.eu før har virket som et alias for vores anden hjemmeside, beregnet til vores distributører: www.bellcon.com ? Synes I jeg skal lade der gå lidt tid og se, om den indekserer siden korrekt, for det er jo ikke sikkert at den overhovedet har indekseret den endnu, da den først blev smidt op på bellcon.eu i går, eller kan I allerede nu sige, at der er noget galt med sidearkitekturen? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis det er sidstnævnte, da systemet kører over Dandomain's webshopløsning.

Jeg havde set så meget frem til at lancere denne side, men lige nu er jeg opgivende og ryster på hovedet af mig selv, hehe...

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 13:39

Hvis du først lagde din butik op igår, skal du ikke regne med at den allerede er blevet crawlet igen.

Men nu siger du at du er opgivende - men hvorfor? Hvis du giver op fordi du ikke er på google efter 1 dag, så har du ikke meget gå på mod. Der kan gå en måned før du er på google, men den kan også være på i dag.
Men jo mere synlig din side bliver på andre sider, jo hurtigere kommer google tilbage til dig.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:43

Hej øregaard.

Ro på, nu Wink

Der kommer til at gå 1/2 til 1 år før din hjemmeside kommer til at køre for fuld skrue, helt afhængig af hvor meget der bliver gjort.

Du er kun lige startet.

Har kikket på koderne. Der burde ikke være noget, der forhindrer indeksering; men mit generelle indtryk er, at hjemmesiden i søgemaskineoptimeringsmæssig (py-ha. langt ord) henseende hverken er bedre eller værre end gennemsnittet.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 13:47

Tak Nick og Christian,

Nu er jeg lidt mere rolig.

Jeg gik lidt i panik, da Mikkel skrev at der tilsyneladende var noget galt med sidearkitekturen. Jeg må væbne mig med tålmodighed og når der er kommet flere penge i kassen, betale en af jer SEO-ekspert fra Amino til at optimere siden og så i fremtiden, holde mig langt væk fra Arelis og andre fancy programmer :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:02

Bingo Yes

Mikkel har som sådan ret. Sagen er bare, at rigtig mange også har "slige" problemer.

Når jeg kikker de fleste danske hjemmesider igennem, så performer de kun 2-5% i forhold til det optimale, så det skal du ikke blive forskrækket over.

Det eneste vi gør er bare at få dem til at yde noget mere... trykke på speederen om du vil Smile

Og det behøver stort set aldrig at være 100%.... for du har overhalet samtlige konkurrenter langt forinden...

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 15:14
Side 3 ud af 4 (32 indlæg)