Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering af international webshop

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

OK - så er det nok "out of my league". Jeg er bare en jyde, der pusler lidt med det i ny og næ Indifferent Jeg afleverer banen til nogle af de førende.

Hæh

Ja, hvis man roder lidt rundt på Google, så synes jeg, at du har puslet temmeligt kraftigt, Thomas Wink

Mvh, Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:49

Jo - jo såmænd. Men når man er oppe mod så fantastisk software og en af branchens førende i SEO, så må man jo kende sin besøgelsestid...

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:55

Thomas - hvor står der at han er førende i SEO? han var i internetløsningerSmile
Så opgiv ikke modet

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:22

NickN:

Thomas - hvor står der at han er førende i SEO? han var i internetløsningerSmile
Så opgiv ikke modet

Jeg tror, at Thomas, lige som vi andre her i tråden nok skal holde skruen i vandet alligevel.

Een af de største styrker man har ved at drive en god forretning er, at kunne sige pænt nej tak når man mærker, at man kommer til at bruge for mange ressourcer i et projekt i forhold til den mulige gevinst.

"Fail... and fail fast."

Og det er bare det Thomas lige har gjort...

Så kan HAN komme hurtigt videre med næste projekt.

Venlig hilsen, Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:56

Jeg tror, man kalder det, du netop har præsteret, for indsigt? Eller empati? Eller måske du bare har læst om, hvordan du bliver klog?

Nå - spøg til side. Jeg lytter også jævnligt efter (uden tvivl velmente) råd fra andre. Men et af min fremskredne alderdoms privilegier er, at jeg har lært at lytte, når jeg bliver rådet af professionelle frem for af velmenende "gør-det-selv'ere". Også når der lige er et program, der på et snuptag kan gøre det, vi andre sidder og bakser med til klokken alt for sent. Men det er måske netop det, at vi sidder med skidtet mere eller mindre manuelt i årevis, der gør, at vi lige får tjekket, om og hvordan monsieur googlebot læser en side og efterfølgende får store G til at indeksere den... Hvad ved jeg Hmm

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:13

Øv, så slap det ud.

Hvad skal vi så lave?

Nu er det heldigvis ikke alle mennesker der læser denne tråd, så måske der er håb alligevel....

Venlig hilsen, Christian 

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:16

Hej Mikkel deMib,

Jeg kan godt se, at jeg har nogle alvorlige problemer med Google's indeksering, men er ikke den største haj til det, så kan ikke se hvad der er galt. Kan du hjælpe mig, for mine hænder sveder nu :-( ?

Mht. programmet, har jeg fået svar nok - Når Mikkel siger det ikke er anerkendt, er det ikke anerkendt. Jeg skrev herinde for at få hjælp og for at høre andres erfaringer med Arelis. Indtil videre er Mikkel's svar, det eneste konstruktive svar jeg har fået.

På forhånd tak.

Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 08:26

Hej igen Mikkel,

Webshoppen har ligget som en demoversion hos Dandomain, mens jeg har arbejdet på den og fået lavet den helt færdigt. Desværre har Google indekseret demoverisonen, så jeg ved ikke om det er arkitekturen der er skyld i det. Prøv at slå denne op på google (indeksering): site:http://929349.shop09.dandomain.dk/, så ser resultatet pludselig helt anderledes ud. Men det er vel et problem, at den har indekseret demoversionen?

Er der nogle der kan give mig et par gode råd? Både hvordan jeg får den indekseret med mere end kun en side, men også hvordan jeg forhindrer goodle i at "dobbelt-indeksere"?

På forhånd tak...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:45

Undskyld, øregaard,

Var lige hoppet off-topic.

Så vidt jeg opfatter det, så er hjemmesiden ret ny.

I så fald vil jeg forvente, at Google med tiden nok skal få indekseret resten af websitet.

Men det ville hjælpe, at du får fjernet dit SPAM i din keyword tag.

Der må ikke være nævnt keywords her, som rent faktisk ikke kan findes på samme side.

Og du bør arbejde på at få MANGE flere indgående links, også gerne til undersider

Vedr. dobbelt indeksering, ja så drejer det sig simpelthen om, at der ikke findes 2 webadresser med samme indhold.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 08:58

Hej Christian,

Tusind tak for dit svar :-)

Ja, hjemmesiden blev smidt op på domænet igår, så den kunne næsten ikke være nyere. Jeg vil kigge nærmere på keyword tag's og kun bruge ord, som findes på samme side :-) Derudover vil jeg arbejde på, at få flere indgående links - også til undersider :-) Mht. dobbelt indekseringen og indeksering af demoversionen, må Google-botten finde ud af på et tidspunkt, at demoversionen er pillet ned, eller skal jeg aktivt gøre noget for at det sker hurtigst muligt? :-)

Endnu en gang tak for dit svar - det er svar som disse (Konstruktivt), jeg efterlyser flere af :-) 

Hav en god dag Christian!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)