Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til forhandleraftale/partnerskab med sejlklub

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg postede først den her på salg, men jeg er blevet opmærksom på det hører bedre hjemme her :)

Jeg er pt med i en mindre produktionsvirksomhed, der laver udstyr til sejlsportsudøvere.

Vi har ud over webshop og retail direkte salg til klubber. Pt er vi i gang med at lave en klubaftale, som vi vil præsentere for et par potentielle kunder.

Jeg har dog ikke nogen tidligere erfaring med salgsaftaler af denne art, hvorfor jeg har været lidt på bar bund. Vores produkt koster det samme som en standard mobiltlf, men da seljsportsudøverne normalt bruger rigtig mange penge på deres sport, er det ikke bekymring pt.


I korte træk er dette min nuværende ide:

- klubben får lov til at købe x antal produkter, hvor de betaler 50% ved levering. De sidste 50% kan de finansiere ved at sælge produkter til medlemmerne.

- Klubben får mulighed for at lade medlemmer købe vores produkter med rabat (jeg tænker 10-15%)

- klubben forpligter sig til at gøre medlemmerne opmærksom på købsmulighed, annoncere lidt i klubblad, lade os bruge dem som reference, etc.

- De kan opsige aftale, ved tilbagelevering af produkter efter given periode.


Jeg har dog et par ting, som jeg har svært ved at greje; 

- Givet klubbens lave indtjening (jeg tror de kun har kontingenter, som går til drift), hvordan skal de ellers betale, andet end ved ovenstående model? Jeg vil nødigt kaste gode penge efter dårlige, men det skal selvfølgelig være mindst mulig en investering for dem.

- kunne man gøre det mere kreativt, end denne lidt kedelige form?


Alle input og efterfaringer modtages med kyshånd :)

På forhånd tak, 

/Bukowski

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)