Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere/investorer søges til udvikling af banebrydende spil til IOS og Android!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :


Som beskrevet i overskriften.
Så søges der kapital til udvikling af spil til smartphones og ipads.

Gaming industrien er som du nok ved noget der aldrig helt ''dør'' - og derfor er mulighederne enorme, for dem der har noget specielt.
Og det har jeg!
Der er tale om to spil, det ene er et RPG det andet er et strategi spil - og begge to er multiplayer.
Fokus skal dog holdes på førstnævnte - da spillet er noget (jf søgninger på google) er noget der mangler.
Et niche spil, som jeg med stor sikkerhed kan sige vil tiltrække flere tusinde faste spillere.

 Jeg skal bruge kapital til lønninger af de personer som jeg vil ansætte til at skabe begge spil.
Samt udgifter til markedsføring (dette sker både før spillenes færdiggørelse og efter) og hvad der nu ellers kræves for at holde driften i gang.

Indtjening vil ligge på minimum 1.500.000 inden for de første par måneder - som vil komme fra spillere der betaler den ene dollar - eller to for begge spil, for at få adgang.
Den største indtægt er dog det der vil komme fra de daglige brugere, og jeg skyder på at der vil være en daglig omsætning på mellem 30-80.000 i de første 3. måneder - som kun vil vokse sig større i takt af at spillene bliver promoveret af spillerne selv, og i selve markedsføringen.

Så hvis det lyder noget for dig - så skriv endelig!

 

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du set på denne mulighed  det er i morgen 27. februar kl. 15.00-18.00 - Vækstfabrikken Greve

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lyder interessant. Måske du kunne skrive lidt om hvad du søger i en evt. investor / partner.

Lyder måske som et projekt du kunne smide på Kickstarter

Mvh.
Casper 

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ingen interesse.

Hvad søger jeg i en investor/partner?

Kapital he he!

Jeg kan ikke tillade mig at komme med ønsker - det eneste der forventes er tillid, forretningsforståelse, og en fælles interesse i at skabe noget unikt.

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sige det virker ganske useriøst, at udtale sig om at indtjeningen vil være 1.500.000 kr. efter få måneder. Det kan du simpelthen på ingen måde vide, medmindre du er Nostradamus.

Men jeg synes da du skal smutte på Amino Kapital. Det kan være du er heldig.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

få hår på bollerne først knægt, når du sælger et produkt så laver du et research - hvor stor en efterspørgsel der er, hvor mange produktet vil gå ud til osv osv osv.

Jeg sælger en lottokupon med gevinst - ikke en man venter på at tallet bliver trukket, for at se om man har vundet.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes, du skal prøve at smide projektet op på Kickstarter eller du kan prøve Amino Kapital.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

LP

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)