[QUOTE]Dato: 1/27/2006 11:50:17 AM Forfatter: Kim N Hej Alle Nå, der kom da gang i debatten... om ikke andet.
The Game: Lad os holde kultur og sund fornuft adskilt. Kultur generelt hører i øvrigt hverken den siddende regerings eller JP´s stærkeste sider. Men ja, karikaturtegninger er et stykke dansk aviskultur. Fint nok. 12 provokerende tegninger, der bevidst går efter at træde den muslimske verden over tæerne er derimod både uforskammet og direkte dumt. I mine øjne IKKE sund fornuft; og endelig: HVORFOR?
- Hmm... Mon JP har gjordt det med fuldt overlæg, og bevist gjorde det for at skabe splid. De har nok "bevidst" fået den idé, at nu er det på tide at skabe noget splid med den muslimske verden. Der er jo næsten heller ingen stridigheder i forvejen. Hvis muslimerne ikke kan lide at læse det de læser, så kan de skú lá væ´r med at læse det. Hvem skal være sensor for hvad man må skrive og hvad man ikke må skrive? muslimerne selv??
Hans: ''Jeg tror såmænd også at man, hvis man gider bruge tiden på noget så ligegyldigt, vil kunne finde lignende ting i muslimske aviser om os vantro vesterlændinge.'' Det tror jeg bestemt du har ret i. Men bare fordi andre kaster med sten behøver man jo ikke gøre det samme.
- Men vi skal komme med en undskyldning for det???!!! Jamen, lad os da være totalt underdanige.